מרכז העניינים
חינמון ארצי
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
WebDuck
בניית אתרים
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
האתגר של כל איש קריאייטיב הוא להעביר מסר בצורה הכי פשוטה, אך מקורית, לגרום לכם לעצור את הדפדוף האובססיבי בעיתון דווקא במודעה של יין ניטורה מבית יקבי ציון. עם לקוח כמו יקבי ציון, אייל גור עומד באתגר הזה פעם אחר פעם – ולא מאכזב
ZION
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

כבר תקופה ארוכה שידידנו אייל גור מנפיק ליקבי ציון מודעות קריאייטיביות וחינניות. היין הזה לא יעשה לכם כאב ראש. המודעה דווקא כן.

לחצו על התגית “יקבי ציון” כדי להגיע לפוסטים נוספים בנושא.

ZION

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

3 תגובות

  1. כמה כאבי ראש אתה עושה (למתחרים)… ענק אייל!

  2. מדהים בעיניי מעביר מסר ברור ומשלב בין הרקע למוצר במעוף של קריאטיב כל הכבוד

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן