גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
WebDuck
בניית אתרים
מרכז העניינים
חינמון ארצי
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
BEITLEHEMYEHUDA
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

בתוך מבול הפרסומות במגזין ‘משפחה’ של סוף השבוע, נעצרנו רק לנוכח מודעות בולטות ומיוחדות. כזאת היא המודעה של עמותת ‘בית לחם יהודה’ מבית היוצר של ‘תוצאות אפקטיביות’. התמונה מספרת את הסיפור המלא, ואם לא הבנתם במבט ראשון, הכותרת מסבירה שוב: סופגניה? יש ילדים שישמחו אפילו מפרוסת לחם. עבודה טובה. מטרה טובה. אהבנו.

מפרסמים עושי מצווה: פרוסת לחם עם קטשופ במקום סופגניה 4

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן