מרכז העניינים
חינמון ארצי
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
WebDuck
בניית אתרים
ואיזה לקוחות חדשים אתם ראיתם בעיתוני החג? שתפו אותנו
YESODOT (2)
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

כבר בעיתוני ערב החג ראינו שני לקוחות חדשים למשרד הפרסום VIP. הראשון הוא “אושן גורמה” שהיה עד לאחרונה במשרדי ‘מילר פוינט’. במקביל למודעות בעיתוני הפריים-טיים של המגזר החרדי, שילבו פעילות שטח עם נגררת בולטת במיוחד במרכזי הקניות השונים במגזר החרדי.

פרסום VIP מציג בעיתוני ערב החג שני לקוחות חדשים: 'יסודות' ו'אושן גורמה' 1

פרסום VIP מציג בעיתוני ערב החג שני לקוחות חדשים: 'יסודות' ו'אושן גורמה' 2

פרסום VIP מציג בעיתוני ערב החג שני לקוחות חדשים: 'יסודות' ו'אושן גורמה' 3

לקוח נוסף הוא ארגון “יסודות” שבלט מאוד עם טיזר מעניין על מהפכות וציוני דרך במגזר החרדי. השבוע כבר גילינו כי מדובר בארגון חדש המציע סדרת קורסים לחתנים ואברכים צעירים. הקמפיין הרחב מבשר על לידתו של הארגון עליו יכריזו בכנס היסוד שייערך מיד לאחר חג הפסח. האם הארגון ישקיע דמים מרובים בקמפיינים לאורך השנה? נחיה ונראה.

פרסום VIP מציג בעיתוני ערב החג שני לקוחות חדשים: 'יסודות' ו'אושן גורמה' 4

פרסום VIP מציג בעיתוני ערב החג שני לקוחות חדשים: 'יסודות' ו'אושן גורמה' 5

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

3 תגובות

  1. מעניין מי הולך לשלם על הארגון הזה יסודות? מי שיקבל את הקורסים יצטרך לשלם? מי יממן את כל הפרסום וההוצאות המנהליות שיש לכל ארגון?

  2. קמח עומד מאחורי זה והם משלמים את כל הקמפיין המאסיבי שהיה

  3. הקישור לקמח הוא עלילה חסרת בסיס, יש תורם מחו”ל שתרם להם את הוצאות ההקמה ועלויות הפרסום, למה אנשים מפריחים שמועות מבלי לבדוק? מגוחך…

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן