1. על פרסום בפסח משלמים יותר
רבים שואלים כיצד מתמודדים עם הדבקה של עשרות סוגי מודעות בשטח פרסום מוגבל. התשובה פשוטה: במקום 300-400 מודעות שלקוח מקבל בעיר ממוצעת, בערב החג יקבל 100-200 מודעות בלבד.
למרות הכמות הנמוכה, המחיר לא משתנה (בדרך כלל) בגלל אגרות הרישוי הקבועות. מנכ”ל ‘נתיב מדיה’, נתי קרויזר, נוהג להסביר ללקוחותיו שאומנם כמות ההדבקה בפועל פחותה, אבל החשיפה והאפקטיביות של הפרסום בתקופה הזאת מפצה על הכל. זה פשוט עובד.
2. היום הוא יום העבודה העמוס ביותר בשנה
היום הוא יום העבודה העמוס והמורכב ביותר בשנה. הצוות המקצועי של ‘נתיב מדיה’ צפוי להדביק יותר מ-50 מודעות שונות בלו”ז צפוף וקריטי.
לאחר תכנון מוקפד שנמשך כשבועיים, המודעות כבר מודפסות ומוכנות להפצה בכל רחבי הארץ.
ההדבקה תתבצע בשלושה מועדים מרכזיים: היום (ערב שבת הגדול), בערב החג (הדבקה החל ממוצאי שבת ועד ערב החג) ובמוצאי החג (הדבקה במוצאי שביעי של פסח).
3. מעניין: חרדים קונים בגדים גם אחרי פסח
לקוחות בתחום האופנה, ההלבשה והאופטיקה, הזמינו סבב הדבקות מיוחד למוצאי חג הפסח. נשמע מוזר? גם אנחנו חשבנו כך.
מסתבר כי המגזר החרדי ממשיך ליהנות ולבלות במסגרת “בין הזמנים” עד ראש חודש אייר, וכך יוצא שגם אחרי החג יש להם לפחות שבוע של חופש, במהלכו הם מסתובבים, מבלים, ו… משלימים קניות שלא הספיקו לפני החג!
הניסיון הרב של חברות ההלבשה והאופטיקה במגזר החרדי הוכיח שכדאי לפרסם בצורה מסיבית גם בערב החג וגם מיד אחריו.