מרכז העניינים
חינמון ארצי
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
WebDuck
בניית אתרים
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

מאת: ר. אבני

נכנסתי בשערי מקדש הפרסום כאשר ציפיה ושאריות התרגשות מגרדות לי את תחתית הבטן. למרות הסופרלטיבים השונים (אבריימלים / קאליברים) שתפקידם היה להכין אותי למעמד רב ההוד, נעצרתי לרגע כאשר גיליתי בין הפופים והמגזינים גם מספר זקנים מכובדים, חליפות שחורות, משקפיים עבים ומבטא יידשאי משו.

אך השיא היה כאשר אברך משי עניין אותי בפעילות קד”מ חביבה. ביודעי עד כמה דיילי השירות צמאים למתנדבים שיקנו את מרכולותם הקראייטיבית נענתי ברצון, וכאן ציפתה לי ההפתעה הגדולה. המשחקון לווה בחוות דעת רבנית צמודה. התמונות כולן גוירו, פרסים לא חולקו בעקבות חשש שוחד, והצהרה על אי החלוקה ניתנה מראש כדי לא לגרום לגזילת דעת חס ושלום.

כך, במקום לצאת עם תובנות לגבי הקמפיין יוצא הדופן, חוויתי דיון פנימי נוקב בנושא “הפרסום החרדי מהו”: כמה אחוזים מתוך המקצוע מופנה לפרסום וכמה ממנו זוכה להתהדר בזוית החרדי. איזה מקום יש לכיפה שמתהדר בה נשוא הקפיין ואם לא היתה לו כזו האם היה נזרק בבושת פנים מההגדרה “פרסום חרדי”. האם ההלכה הדייקנית והשקולה מוצאת את עצמה בתוך עולם הפרסום בעל המעוף והבלתי שגרתי.

לא אלאה אתכם במהלכי חשיבתה המבריקים של הפקולטה לחקר הפרסום החרדי. אציג לכם בברור את מסקנותיה: קריאת קודש לגיא, תרצה וכל העוסקים במלאכת הקודש – פתחו במהירות הרשמה לקורס נוסף העונה לתואר “פרסום חרדי” כי מעמד מרגש, מפתיע ומעורר השראה כמו שהיה ביום שלישי האחרון סותם את הגולל על האפשרות לעצור את הזרם המדהים הזה באיבו.

נ.ב. דרושים עכברי מעבדה למחקרים שונים בנושא פרסום חרדי, הבודדים שעדיין לא השתלבו במשרדי הפרסום, מוזמנים.

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

8 תגובות

  1. ורגע לפני שכל המי ומי סוקלים אותי באבנים וחותמים על עצומה להסרת הפוסט מהרשת, אצהיר קבל עם ועדה.
    השאלות התעוררו רק בין כתלי הפקולטה ומיד ניתנה תשובה חיובית על כולם ללא יוצא דופן.
    אכן, להלכה יש מקום של כבוד בעולם הפרסום החרדי, הכיפה הכרחית תמיד והמפרסם הוא חרדי במאה אחוז רק אז פרסומאי.
    אהההההה – כנראה כן אשאר לחיות.

  2. מי שקצת בעניינים יודע שהביקוש לקופי במגזר שלנו הוא נמוך מאוד!!!!
    אם אחד שניים מהקורס הזה יצליחו להשתלב במשרדי הפרסום בתור קופירייטרים זו הצלחה ענקית!!
    אני אישית סקפטי מאוד.

  3. בא לי לכרסם במעבדה, איפה הפתח? איך מצטרפים?

  4. זורקים תקוה לעכברים ונותנים להם להמשיך לכרסם על ריק? לא יפה!

  5. קודם תספרי לנו מי את ר.אבני, אחכ נחליט אם נרצה לכרסם במעבדה שלך.. 🙂

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן