השבוע אני לא טורח לכתוב כותרות.
אייטם משובח יגרום לכם לפתוח את הקובץ למרות הלחץ במשרד.
שווה פרסום! משרדי הפרסום חושפים: הסיפורים שמאחורי הקמפיינים
(לשמועות על ‘הדבקת כיפות’ לילדים לא מהמגזר אין בסיס!)
“משרד מקצועי ואמין לא ירשה לעצמו לקחת סתם ילד, להדביק לו כיפה וחולצה מכופתרת ולהערים על הציבור” – מסביר גיל קליין, סופרווייזר בפרסום אפיקים המטפל בתיק אוסם על קמפיין אבקות המרק.
מותר לדעת מה אתם חושבים על זה?
7 תגובות
אכן, משרד מקצועי לא ירשה…
אבל…
אלוקים ישמור ויציל ויגן על משרדי הפרסום הכל כך לא מקצועיים שמרשים למצבים כאלה לקרות ועוד נותנים לכל סופרוויזר זב חוטם להגיד את הגיגיו ברבים..
אפיקים, תתעוררו!!!
אדוור..
אחד,
אחת אפס…
“מעניין לציין את כל צילומי הקמפיינים תועדו ע”י צלמים המבצעים פרויקט צילומים על בעלי משרד אפיקים”
מישהו יכול להסביר לי את פשר הדברים שכתובים בסוף הכתבה????
הרבה מאוד אבקת מרק נשפכה על עיניו של עורך המדור….
עם כל החומרים הכימיים שיש בפנים הצליחו להשחיל לו משהו.
לא נורא. טירון.
והתעלמות בולטת מהילד השני שהשתמש בכיפה האמיתית של הילד האמיתי?
לא שראיתי את התאומים שהם מבטיחים להמשך ומציינים שהיה ‘קשה’ מאד למצוא אותם
יכול להיות..
רק מה? תהיה לי פחות בעיה אם יצלמו ילד בשתי תמונות שונות ירטשו טיפטיפה ילד אחד (בכל זאת גם תאומים טיפה שונים) ויציגו אותם בתמונה אחת (בלי הדבקות מלאכותיות)
זה פחות מפריע לי (האותנטיות) מאשר הכיפה המודבקת הזו!