מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
WebDuck
בניית אתרים
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מרכז העניינים
חינמון ארצי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
תמונה אחת טובה ומסר אחד שחוזר על עצמו שוב ושוב ושוב
TARA
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

תחת הכותרת “יומיום טרה” ממשיכה המחלבה להפיץ את מסרי הבריאות שלה “גם בתשעת הימים”. המודעות של מימד מעוצבות בטוב טעם והילדים האותנטיים עושים את העבודה. הבריף השיווקי מאלץ אותם לעשות שימוש חוזר במוטיבי הבריאות והטעם, וכך זה נראה במודעה הזאת: טעים (3 אזכורים), בריא (2 אזכורים) וללא חומרים משמרים (2 אזכורים). ובכן, אמרו לי, הבנתם כבר מה היתרונות המובהקים של טרה?

קמפיין לכבוד תשעת הימים: מישהו יודע מה היתרונות של טרה? 1

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

3 תגובות

  1. ככה זה שמנהל השיווק של טרה הוא אחד מהמוצלחים בשוק- בן ציון פדר!!!!!

  2. מודעות עם מלא חן!!
    עושים את זה טוב שם בטרה…

  3. אני הקטן מבין דבר אחד שבתשעת הימים אין צורך להציג תשעה מוצרים במודעה כמו שבחרו במשרד אחר לעשות, מכיון שעדין לא מדובר בליל הסדר בחלק של תשעה מי יודע…

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן