האגודה למלחמה בסרטן יוצאת בקמפיין חדש עם קריאה לגברים לאמץ המלצות בריאותיות להפחתת הסיכון לחלות בסרטן ולהשקיע בעצמם. הקמפיין שעולה תחת הסיסמה “חשבת פעם במה אתה משקיע יותר, באוטו או בגוף שלך?”, הופק בהתנדבות על ידי משרד הפרסום גיתם BBDO.
הקמפיין פונה לגבר עם המסרים הבאים: אתה עושה את כל הטיפולים בזמן, רוחץ ומאכיל אותו רק בטוב ביותר, נזהר שלא יקבל אפילו שריטה… הגיע הזמן שתתחיל להשקיע ככה גם בעצמך. אז מהיום שים לב למה שנכנס לך לפה, תזיז את עצמך, תהיה חכם בשמש, אל תעשן – זה כבר לא מגניב, אם אתה שותה – אז מבלי לאבד את הפאסון, אל תתעצל וגש לאבחון בזמן.
הקמפיין החדש יעלה באמצעות מודעה בעיתונים ובמגזינים הפונים לגברים וביניהם למשל: בלייזר, the marker, כלכליסט, גלובס ומדורי ספורט בעיתונות היומית וכן ברשתות החברתיות.
תגובה אחת
מעולה!
ויזואל שתופס את העין היטב. ממש יעצור אנשים כדי להביט.
והטקסט מאתגר, אין לי ספק שאם הייתי פוגש את המודעה הייתי עוצר מיד כדי לעבור עליו עד תום.
והכי חשוב, מעביר את המסר כמו שצריך.