כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
מרכז העניינים
חינמון ארצי
WebDuck
בניית אתרים
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
הטיזר הזה הצליח להקפיץ את הציבור הדתי-לאומי, כך על פי דיווח באתר ‘סרוגים’. חגי אורן מסביר על אודות הקמפיין
HAMIZRACHI (1)
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

טיזר בולט מאוד שפורסם בעלוני השבת במגזר הדתי לאומי הצליח להקפיץ את הקוראים, כך על פי דיווח באתר ‘סרוגים’. עוד דווח באתר כי ‘מקור ראשון’ סירב לפרסם את המודעה מבית מדרשו של פרסום אשדיר בטענה לפגיעה בציבור.

היום נחשף כי הארגון שעומד מאחורי הקמפיין הוא לא אחר מאשר ארגון המזרחי העולמי אשר קורא למגזר הדתי לצאת לשליחות בחו”ל לקהילות היהודיות בתפוצות. הפרסום עלה לקראת כנס הסברה של הארגון, לעידוד הציבור הדתי לצאת לשליחות בעולם על מנת למנוע התבוללות ולעודד עלייה ארצה.

הפרסומאי חגי אורן שהגה את הקמפיין ואחראי לטיזר המתריס, סיפר לאתר ‘סרוגים’ כי מטרת הקמפיין הייתה לזעזע את הציבור הדתי ולהתריע על סכנת ההתבוללות ואיבוד הזהות היהודית בקהילות היהודיות בתפוצות. “המטרה שלנו הייתה להוציא את האנשים משאננות ולגרום להם להבין שיש צורך קריטי בחיזוק הקשר עם אחינו שבתפוצות”, אמר אורן.

הקמפיין שהקפיץ את המגזר הדתי 1

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן