WebDuck
בניית אתרים
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
מרכז העניינים
חינמון ארצי
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
לאחר שהשלים את פריסת ההפצה והוסיף מהדורה דרומית לעיתון, מנכ”ל ‘מרכז העניינים’ מספר על התוכניות לעתיד
RAPOPORT
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

בשבוע שעבר דווח על מהלך אסטרטגי נוסף מבית ‘מרכז העניינים’ במסגרתו השלים את הפצתו וכיסה את השטח הגיאוגרפי של המגזר החרדי בישראל, עם הוספת הצלע הרביעית: ‘מרכז העניינים – דרום’.

“התשתית למהדורת הדרום של ‘מרכז העניינים’ הונחה לפני מספר חודשים בעיתון המיוחד שפנה אל תושבי אשדוד”, כתב העורך הראשי בפתח הגיליון הקודם ובישר על אודות החידוש המרענן. “לאור ההצלחה הרבה שהשיג, בתקופה קצרה יחסית, החלטנו להרחיב אותו לכל ישובי הדרום שבהם ריכוז חרדי מתרחב ומעמיק”.

חנוך רפופורט, מנכ"ל 'מרכז העניינים', חושף מהו הצעד הבא של העיתון 1

כבר בשבוע שעבר הופצה המהדורה הדרומית בערים אשדוד, רחובות, קריית מלאכי, קריית גת, נתיבות, אופקים, באר שבע, אשקלון וכן בכל יישובי נחל שורק בהם מתגוררות משפחות חרדיות: בית חלקיה, יד בנימין, יסודות, קוממיות, בני ראם, חפץ חיים ועוד.

שאלנו את חנוך רפופורט, מנכ”ל העיתון, מהו הצעד הבא: “לא הכול אנחנו יכולים לחשוף”, אומר רפופורט בחיוך, ומוסיף: “הגענו לפריסה מלאה מבחינת שטח גיאוגרפי, עם 135,000 עותקים. המטרה כעת היא להמשיך להתרחב במקומות שאנחנו כבר נמצאים בהם, להוסיף הפצה באזורים ‘מתחרדים’ ולעדכן את הפריסות בהתאם לגידול האוכלוסייה ולאזורי מגורים חדשים. כמו כן, בכוונתנו להוסיף מקומונים בתוך המהדורות האזוריות אבל עוד חזון למועד”.

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן