מרכז העניינים
חינמון ארצי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
WebDuck
בניית אתרים
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

המודעות שלפניכם מתפרסמות כבר כמה ימים ושוכבות אצלי ברשימה המיוחדת: “לטיפול”. המבצע המשתלב הראשון של ‘ת. צורף’ מצא חן בעיניי, תפס אותי תוך כדי עלעול בעיתון. ובכן, אחרי שעברו אינספור טיפולים קוסמטיים ועיצובים מעיצובים שונים, סופסוף הגיעה הרשת לידיים אכפתיות. החברים מ’מנטה’ בטוח יעשו איתם עבודה נפלאה. ההתחלה לפחות – ברמה אחרת ממה שהכרתם עד היום. אם הכרתם. עכשיו כולנו מכירים.

tzoref2

tzoref1

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

14 תגובות

  1. את החברה ממנטה אני אוהב את העבודה שלהם במקרה דנן ממש לא .א.השילוב בין המוצרים לא נראה טוב סתם מבלבל ולא ממש קריאייטיבי ב.מילה של צורף????אני דווקא מכיר:מילה של בעלהבית שזהו הסלוגן של רשת אבי סופר מאותו תחום כמובן…….גניבה?? או העתקה?כי “לא ידענו”לא תקף בתחום. קובי .קובי תתחיל לעבוד

  2. סוף סוף למדו שעל פרסום טוב יש להשקיע!

    ומנטה, שאפו על הפרסום שלכם. כמעט לא הייתי זקוקה לטקסט מסביב כדי להבין על מה מדובר.

  3. באחד הגלגולים הקודמים של צורף הם פרסמו דרך ‘אומן המדיה’.

    האומנים, שכנראה היה זה להם הקמפיין הראשון, ראו לנכון לצרף את מס’ הטלפון שלהם לצד הקרדיט.

    זכורני שחייגתי אליהם על מנת לנזוף בהם על שריפת כספו של הלקוח ועל חשיבה מטופשת. עד כדי כך זה חרה לי. (הם לא ענו לי. כנראה לא עובדים שם אחרי 14:00)

    אני שמח שהצור ף התעשת על עצמו ועבר למשרד שיודע לתת עבודה.

  4. יפה מאוד.
    לא מבין את המקשים. עבודה טובה שלא תמיד רואים במחזותינו.
    תמיד אפשר להיות יותר, אבל זה מספיק + +

    קובי עלה והצלח.

  5. קריאייטיב מוצלח. ביצוע כרגיל מגזרי שנראה כאילו לקוח מפרסום של שנות השמונים.
    חברים, תשקיעו בסטודיו…

  6. עבודה יפה ומוצלחת במיוחד למשרד חדש וצעיר.

  7. זלזול? עמוק? אינטלגנציה?

    סתם ולא פירש..

    רובי יקירי,
    אם יש לך ביקרות, תגיד, אל תטיל רפש סתם..
    וגם אם הסיבה היא שהיה יום קשה במשרד זה מובן..(אבל לא מקובל)

  8. פרסום יפה מאד, אם להיות קטנוני, יש טיפה מה לשפר אבל המודעה נראית מצויין. ובפירוש בין המודעות היפות והבולטות שנמצאות כרגע בעיתונים.

    בזמן האחרון, הפרסומים שיוצאים מהמשרדים החרדיים הם אדפטציות במקרה הטוב. וחבל.

    אגב, ממתי צורף במנטה? בזמן האחרון הם פרסמו דרך גד פרסומאים, לא?

  9. אכן מודעה יפה ואפילו מושכת. התקופה האחרונה כמו שציינו פה מספר ניקים הינה מהגרועות ביותר שזכורות לי בפרסום החרדי. כבר מספר חודשים שכל מה שיוצא לרחובות ולעיתונות, זה מודעות ילדים ועוד פעם ילדים ועוד פעם ילדים אהה וגם קצת עוד פעם ילדים.

    המודעה כמו שם המשרד שביצע אותה אכן מרעננת ומוציאה אותנו מתקופה מבישה.

    שאפו למבצעים ולמי שלא ידע זה די מוזר לי שאתם לא מודעים לכך שת. צורף עברו למנטה כבר לפני מספר חודשים ראיתי מודעה שהם ביצעו ללקוח הזה במרכז העניינים.

    רובי,
    אני חייב להגיד לך שאתה אדם קטן מאד אם זאת רמת התגובה “העניינית” שלך לביצוע של משרד אחר. סורי הייתי חייב…

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן