מרכז העניינים
חינמון ארצי
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
WebDuck
בניית אתרים
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
chasde-naomi
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אחרי הסרטון של מאיר פנים, שהופק בחסותם של מגה, גלובס, ורשת – הגיע תורם של ‘חסדי נעמי’. הסרטון דלקמן משודר בערוצים 2, 10, 24, YES, HOT, כאשר כל ערוץ דואג לציין כי הסרט משודר בחסותם, למען הקהילה. נצרף את הפרינטים שהפיקו ‘תוצאות אפקטיביות’ לאחרונה, שלמרות טענתם של “הקטנוניים שבחבורה” (כלשונה של ר. גיל) שהמכתב של הילד היה צריך להיות אוטנטי, הפרינט בכללותו פוגע ונוגע. כותב העלונים של קופת העיר, לתשומת ליבך: “גדולה תפילת האלמנה מתפילת תלמיד חכם”.

chasde-naomi

chasde-naomi1

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

27 תגובות

  1. אהבתי את היח”צ למכתב של הילד..
    לגמרי “ידיעה חדשותית!” 🙂

  2. הקרייאיטיב (אם ניתן לקרוא לזה ככה) מזעזע!

    אבל אם להשוות למודעות של וועד הרבנים וקופת העיר הרי שזה סביר.

    נראה שאוירת השטיבל לא מצליחה לעזוב את תוצאות, מה יהיה?

  3. כל המלעיזים, עם הקמפיינים הפצצתיים של תוצאות למרום שיר, והקמפיין המעולללהה! לחסדי נעמי,
    אני מאחל לכל הייתר ללקק את הצלחת, ולהתחיל ללמוד איך עושים קריאייטיב צעיר ועדכני.

    במקום לשפוך פרינטים חסרי טעם אצל… (בכל זאת אלול היום), לעשות קריאיטיב בלי לצעוק יתומים!!! אלמנות!!! תמונות רבנים וכו’ הרי שמגיע להם שאפו!!

  4. הקטנוניים שבחבורה! אהבתי איך שהם קראו לנו… (בפידיאף שבקישור)

  5. אפשר ביאור ופירוש להנ”ל ?
    שלמרות טענתם של “הקטנוניים שבחבורה” (כלשונה של ר. גיל) שהמכתב של הילד היה צריך להיות אוטנטי, הפרינט בכללותו פוגע ונוגע.

  6. נו, דינקי

    מה באמת ההסבר? למה המכתב לא אותנטי?

    אני באמת לא מבין, אם כבר יורדים לכאלו רזולוציות, לכתוב בטעויות כתיב ובשורות לא ישרות אז למה לא לסיים עד הסוף ולכתוב בכתב ילדותי???

  7. חוצניק: עדכון: צורף סרטון נוסף לפוסט.לתשומת ליבכם.

    חברהלך, הסרטונים הנוספים שמרצדים שם כשהסרטון הזה נגמר –
    לא משו

  8. חני:
    חברהלך, הסרטוניםהנוספים שמרצדים שם כשהסרטון הזה נגמר –
    לא משו

    עכשיו זה על החשבון שלנו בוימאו והכל פסדר

  9. נראה שמישהו חדש נכנס לסטודיו של תוצאות
    קמפין מוצלח ביותר!!
    מודעות מושקעות ומדברות ללב
    תמשיכו להפתיע

  10. טוב. נתחיל בחיובי. לעשות מעשים טובים זה תמיד חיובי. במיוחד קמפיינים לעמותות.

    לגבי הסרטונים, זה פשוט עצוב. לא, לא המסר עצוב. עצוב שהעמותה הגדולה והחשובה הזו לא מצאה משרד שיקח אותה תחת כנפיו ויפיק לה קמפיין ראוי. עצוב לראות את זה משודר. רק מי שיודע כמה שווה זמן אויר בחינם בערוץ 2, מבין את הפספוס הענק.

    לגבי המודעות, המצב לא טוב בהרבה. הקריאייטיב כאן נדוש, אבל עובד, בעיקר במגזר.

    והנה ביקורת בונה.

    מודעה א. – מכתב של ילד.
    המודעה פשוט לא אמינה. צר לי. הכתב יד נראה מעושה (היה אפשר להשיג כתב של ילד ולא פונט – או אפילו לזייף כזה), הגלויה כולה נראית לא אמיתית וחבל. כי הרעיון היה עובד. לא היה קשה לקחת ילד של אחד העובדים ולתת לו לייצר גלויה אמיתית שכזו. היה עובד פי 1000.

    מודעה ב. – צלחת ריקה. קונספט שנטחן עד עפר, לכל עמותה אפשרית וכ”כ חבל למחזר אותו אבל אם כבר, מומלץ לעשות את זה כנדרש.
    האם לעני יש סט צלחות וסכום יוקרתי שכזה? האם עצמות הדג האלה (שנראה כאילו הרגע מישהו השביע את כרסו השמנה בהם) – משדרים רעב? אז זהו שלא. צלחת פשוטה יותר, סכום ישן ושרוט, היה אמין פי כמה. הצלחת הזו שהרגע יצאה מהסרוויס במשביר, לא ממש משדרת לי רעב.

    ותמוה, לגבי המבנה הגרפי, אותו קמפיין, 2 מודעות, אותו משרד, ואין שום קשר בין הסיום של 2 המודעות. אין שום מבנה גרפי אחיד, ושום זהות מותגית. פשוט היה צריך לבחור אחד מהשניים (או לשפר אותם) ולאחד את הפורמט לשניהם.

    ואם מדברים על חוסר קשר מזעזע – מצאו את הקשר בין הספוט טלויזיה 1 – לספוט טלוזיה 2 – למודעת עיתון 1 – למודעת עיתון 2. פשוט עצוב.

    לסיום, בתפילה לשנה הבאה, נקווה בע”ה שלא יהיה יותר צורך בעמותות, ושלא נזדקק למתנת בשר ודם.

  11. גימזו . כל כך עצוב לך. בטח התחברת לבית חם……..

  12. מה קרה?
    חסר פונטים לתוצאות, עד כדי פונטים חינמיים?

    אמא, הבטחת לנו פונט לשבת.

  13. עבודה טובה בסה”כ.
    יש מקומות לשפר.

  14. או שאין לי לב.
    או שלהם אין ראש.

    לא תרמתי.

  15. כאחד שמכיר אישית את משה כהן האיש שמאחורי “חסדי נעמי”
    וכאחד שמכיר אישית את הקשרים והיכולות שלו…
    אני מרשה לעצמי לנחש, שאם הוא חבר לתוצאות אפקטיביות הוא יודע מה הוא עושה.
    הוא בטוח פנה לעוד כמה משרדי פרסום כאלה ואחרים, ואם החליט על תוצאות כנראה שהם עשו את העבודה הכי טובה ומשכנעת מבחינתו.

  16. חיימון,
    תוצאות הפתיעו וממשיכים להפתיע, במסירות באכפתיות, בחיבור אמיתי ובכל מה שרק ניתן לעזור ולסייע – ובלי שום מילה על כסף…

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן