זה זמן רב שדמיון מפרסמים את האחים חדד תחת אותו קונספט: תמיד יש חדד שמאיר אליך. לקראת השנה החדשה הם אפילו מבשרים על מבצע ומאירים לנו שנה טובה. אין צורך לחפש אבידות מתחת לפנס כשיש את חדד שמאיר לכל אחד, בכל זמן ובכל מקום. חיים גיל ציין את הקמפיין לשבח באחד ממדוריו האחרונים (קליק) ולא נותר לי אלא לצטט מדבריו, למרות שהוא התייחס למודעה אחרת: “אין ספק ש’דמיון’ שוב מוכיחים כי אפשר לעשות מודעה נקייה, טקסט רזה, עיצוב פשוט ולהעביר את כל המסר בקלות ומבלי להתאמץ”. מי יתן ונזכה לשנה של הארה פנימית אמיתית.
13 תגובות
סורי אבל זו מודעה פשוט מכוערת.
אין מה לעשות הציבור החרדי סובל מעודף משרדים קטנים!
יוסי,
חבל שמה שמדאיג אותך זה עודף משרדים קטנים
כשדברים אחרים צריכים להדאיג אותך הרבה יותר.
סורי מבקשים ממי שבאמת צריך.
3 ימים לפני ראה”ש.
פרינט עם הרבה נשמה.
מכוערת?!?!
נו נו
לונורא לפני ר”ה נחמד שמוציאים פה את התיסכול…
המודעה יפה.
הייתי מוסיף עוד קצת רקע שחור. המסגרת הלבנה לא עושה טוב למודעה.
ובפינת הקטנוניות, יש משהו מאוד לא הגיוני בפער בין התאורה בין שני התפוחים. לא עובד טוב…
פרינט מצויין. עבודה מקסימה של דמיון. שאפו.
מכוערת?
אולי לא במיוחד קראיטיבית.
אבל לא זה החסרון שלה.
שנה טובה ומאירה לכל בית ישראל.
מי יתן ונזכה לשנה של הארה פנימית אמיתית.
אני אוהבת שמכניסים מוסר השכל למודעות…
🙂
שנה טויבה! רק אור!
אוף, ולמה התפוח השני לא מואר? הוא גם מול הצנצנת
הוא מואר.. אבל הוא לפני הצנצנת ככה שאנחנו לא רואים את האור מהצד הקדמי
מי שהקשיב בשיעור גאוגרפיה על המיקום של הירח ביחס לשמש יבין למה רואים לפעמים חצי ירח ולפעמים בכלל לא ומה זה אומר כשהוא ירח מלא… כנ”ל התפוח הזה
(למרות שאישית אני חושבת שיכלו לעבוד על התפוח הזה טיפה יותר…)
חברים לא נעים, אבל המודעה היא אחת העבודות הרעות שראיתי
מסתבר שרובכם לא ממש מבין בעיצוב וקריאיטיב אז קדימה דמיון והעיקר העמלות
אהבתי מאוד את המודעה שהם עשו לחנות של חדד בממילא. לך נכספתי ירושלים.שאפו
מה נהיו לי פה כולם הוגי דעות וארטים?
קריאייטיב יש?!
זה משצריך.
nothing else!
שאפו!
אוף, הסרט של המצלמה..!