לפני ימים אחדים הופץ סרטון ויראלי בווטסאפ החרדי וברשתות חברתיות נוספות בו נראה אבא טורצקי שורף חבילת שטרות בשווי 20 אלף שקל. בטקסט הנלווה לסרטון נכתב: “מה גרם לבדחן ר’ אבא טורצקי לשרוף 20 אלף שקל • צפו | אירוע יוצא דופן נערך כאשר באמצע האירוע החליט הבדחן ר’ אבא טורצקי לשרוף 20,000 שקל לעיני הקהל ההמום”.
כמו אלפי סקרנים נוספים, גם אנחנו צפינו בסרטון וגילינו למפרע כי מדובר בפרסומת של שמש רכבים, כאשר המסר הוא שמי שקונה רכב בחברה אחרת, דומה לאדם ששורף 20 אלף שקל. מעולה.
פנינו ליעקב פריימן איש יח”צ במשרד הפרסום שחור ולבן וביקשנו לקבל מידע נוסף על הסרטון הזה.
“לפני ל”ג בעומר עלינו בקמפיין השוואת מחירים עם מסר מאוד ברור: בשמש רכבים אפשר לחסוך 20 אלף שקל וחבל לשרוף את הכסף הזה. פרסמנו מודעות בעיתונים עם המסר הזה ובמקביל עשינו אירוע עם צוות המשרד ואנשים מטעם שמש רכבים במסעדה, במהלכו צילמנו את הקטע של טורצקי שורף את הכסף הזה”.
הוא שרף כסף אמיתי?
“לא, מה פתאום? הדפסנו שטרות בגודל המתאים וארזנו חבילה בשווי הזה, פחות או יותר”.
אז הכל היה מבוים למטרות יח”צ
“נכון. המסר מאוד ברור: בשמש רכבים אתם חוסכים 20 אלף שקל. אם אתם הולכים לחברה אחרת, אתם שורפים כסף”.