משרד הפרסום המוביל במגזר החרדי בחודש יולי ע”פ דירוג מערכת ניטור מדיה של פאשקעוויל הוא – כמה לא מפתיע – ‘בולטון פוטנציאל’.
משרד הפרסום ‘בולטון פוטנציאל’ בבעלות איסר בריסק, נחשב למשרד הפרסום החרדי הגדול ביותר מזה שנים ארוכות ומוביל באופן קבע את דירוג משרדי הפרסום במגזר. גם בחודש יולי הוא מדורג במקום הראשון עם עשרות קמפיינים גדולים בעיתונות החרדית.
בחודש יולי מצאנו בין השאר קמפיינים משמעותיים של מכבי, איקאה, קפה עילית, מטרנה, יש חסד, קולגייט (שבמהלך החודש אף הפיק אירועי ילדים מרשימים שסוקרו כאן באתר) ועוד.
אחד הקמפיינים המעניינים שיש עכשיו באוויר הוא הקמפיין של צ’יטוס עם מבצע פעיל ומאתגר. על האריזה מסתתר צ’יטוס בטכניקה מעניינת של טשטוש תמונה ועל הילדים לגלות היכן צ’יטוס מסתתר. לאחר שהתעלומה נפתרת, על הילד לצלם את משפחתו ברגעים היפים של משחק משפחתי בחוץ וכך הוא נכנס להגרלה על ערכת משחקי חצר נוסטלגיים. כן, זה כבר עבור ההורים.
הקמפיין הזה, כמו גם הקמפיינים האחרים של בולטון פוטנציאל, יוצרים מעטפת פרסום נרחבת הכובשת את העיתונות החרדית ומאתגרת את השאר לתחרות בריאה המניבה פרסומים איכותיים.