מי לא מכיר את השלט הקטן של האות “ל” מלימודי הנהיגה? בקמפיין החדש של הקמפוס החרדי – המסלול האקדמי המכללה למינהל, לרגל פתיחת ההרשמה לשנת הלימודים תש”פ, בחרו הקמפיינרים של משרד הפרסום גיל פרסום להשתמש במוטיב המוכר כדי להמחיש את הרעיון של לימוד שהוא לא רק תיאוריה, אלא ללמוד ולעבוד.
האתגר המרכזי אותו נדרש לפצח צוות הקריאייטיב של גיל פרסום, הוא לבטא בוויזואל פשוט וממוקד את הרעיון שהלימודים במכללה למינהל הם תכלס: כדי לעבוד! ובמילים אחרות, להתפרנס בכבוד, זאת באמצעות מסלולי הלימוד במכללה למינהל המכוונים למקצועות נחשקים ורלוונטיים לשוק העבודה.
צוות הקריאייטיב של גיל פרסום הפגין שוב יצירתיות וחדות, כמו תמיד, והוכיח שגם את הנדוש והמובן מאליו לכאורה, ניתן להפוך למעניין ומושך תשומת לב.