WebDuck
בניית אתרים
מרכז העניינים
חינמון ארצי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
בראיון שהעניקה לפאשקעוויל דקות לאחר שבחנה עשרות סטארטאפים חרדים, מנהלת החדשנות של מנורה מבטחים מספרת על הקשר שלה עם קמא-טק ועל ההתרשמות שלה מעשרות היזמים החרדים
Anat Avni
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

בתחילת השבוע הגיעו למשרדי קמא-טק בבני ברק 18 יזמים והציגו את הרעיונות שלהם במסגרת יום המיונים האחרון לאקסלרטור של קמא-טק. יותר מ-160 סטארטאפים הגישו מועמדות ורק 10 מהם הגיעו אל קו הגמר וזכו להצטרף לתוכנית היוקרתית.

בצוות השופטים פגשנו את ענת אבני-פאפו, מנהלת החדשנות של מנורה מבטחים. לאבני היכרות רבת שנים עם תחום הסטארטאפים הן מההיבט המשפטי והן מההיבט הטכני, החל משלב הרעיון ועד לאקזיט.

כעורכת דין שעסקה בליווי השקעות בסטארטאפים, וכמי שבחנה סטארטאפים להשקעה משך שנים במגוון רחב של תחומים, יש לה היכרות עמוקה בעבודה צמודה עם סטארטאפים, מה שמסייע לה להבין את השפה והצרכים שלהם, לתווך ולתרגם אותם לשפת התאגיד בו היא עובדת.

ענת מרצה בארץ ובחו”ל על האקוסיסטם היזמי בישראל ומתארת כיצד מטמיעים חדשנות בארגון גדול כמו מנורה מבטחים. לדבריה, מנורה מבטחים מהווה מוקד עלייה לרגל של חברות ביטוח מהעולם המבקשות ללמוד מהפרקטיקות שיישמו בתחום החדשנות.

“פיתחנו תוכנית סדורה של איך לעשות את זה נכון”, מספרת ענת בשיחה עם פאשקעוויל. “בשנה האחרונה הרצנו מספר פיילוטים במסגרתם שיתפנו פעולה עם סטארטאפים לשם הוכחת יכולת המיזמים מבחינת טכנולוגיות והטמעתם בחברה. עם כמחציתם חתמנו על הסכם מסחרי ובשניים מהם אף השקענו”.

לדבריה, זרוע החדשנות במנורה מבטחים INTECH הוקמה לפני כשנה וחצי במטרה לאמץ ולהטמיע טכנולוגיות חדשניות ומודלים חדשים. 

ענת אבני-פאפו: "צריך לדאוג לשלב את היזמים החרדים הכל כך מוכשרים" 1

מנורה מבטחים מאמינה בשותפות עם קמא-טק

אבני מכירה זה מכבר את קמא-טק מתוך עבודתה השוטפת עם האקוסיסטם היזמי. השנה, חברת מנורה מבטחים החליטה להיות שותפה ולחבור לתוכנית האקסלרטור של קמא-טק מתוך אמונה שיש בה פוטנציאל גבוה למפגש עם יזמים ומיזמים איכותיים.

“מאוד מעניין אותנו להכיר את המיזמים הללו ולאפשר לרלוונטים מביניהם הוכחת יכולת בתוך הארגון, תוך שימוש בדאטה מותאם של החברה בתקווה שנוכל להיות בין לקוחותיהם בעתיד”, מדגישה אבני. “אנו שמחים לתמוך וללוות את התוכנית מתוך אמונה עמוקה בה ובמנהליה ורואים בה תוכנית ראויה ובעלת חשיבות חברתית גבוהה. אנו שותפים בבחירת הסטארטאפים לתוכנית, בבניית אירועי תוכן אשר יש בהם כדי לסייע למיזמים ובליווי בעולמות התוכן השונים”.

כאשר אנחנו שואלים האם המטרה היא חברתית או כלכלית, אבני אומרת כי המטרה החברתית היא חשובה, אבל המטרה העיקרית היא זאת העסקית ואוסף המיזמים שהוצג לה אתמול רק הוכיח זאת.

“אנחנו רואים בקמא-טק שותף איכותי עם פוטנציאל משמעותי לחיזוק האקוסיסטם היזמי והכלכלה הישראלית. צריך לדאוג לשלב את היזמים החרדים הכל כך מוכשרים. מה שראינו אתמול הוכיח שהיכולות קיימות, גם ברוח היזמות וגם ברמה הטכנולוגית, הן של נשים והן של גברים. המטרה החברתית למענה פועלת התוכנית הינה רק ערך מוסף  לערך העסקי והכלכלי הממשי”.

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן