מאז שעלה לפני כמה חודשים הקמפיין במגזר הכללי ל High Speed GSM של פלאפון, תהיתי ביני לבין עצמי איך בעידן החרמות, וועדות, פשקווילים והקול קוראים למיניהם, יהיה אפשר להעביר את האוירה והתחושה עם המסר הנכון. אבל הנה, מסתבר שהתמודדו עם זה לא רע מבחינת המסר. יש משהו חדש באויר.
יש משהו חדש באויר. אבל הוא לא ממש קשור לפלאפון
כל האתרים ה”חרדיים” מפסיקים את פעולתם ומה איתכם???
מה אתם לא נחשבים שטיבל חרדי?
~ וספיציפית לפרסומת ~
הגרפיקה זוועתית ברמות הגבוהות.
הרעיון חביב.
אדפטציה מושלמת למודעות של אדלר.
אדפטציה של אדלר? לדעתי אדלר הכינו את התשתית כדי שאפיקים יוכלו לשים בצד את הלוגו שלהם. עם כל הכבוד למשרד הזה הוא לא מסוגל לעשות זאת ללא עזרתו של האח הגדול
מישהו באפיקים לא הרגיש טוב כנראה…
אחרת אין לי הסבר איך הם הוציאו מודעה נחמדה ולא מזעזעת כהרגלם…
אבי, מה לא מובן? ברור שזה לא אפיקים.
מודעה סוף הדרך מלאת דמיון ומושכת! בכלל הקמפיין הזה של פלאפון סוף הדרך.
ורק אני אצעק ‘המלך הוא עירום’
יש קשר בין בלון פורח הנושא בית וספינת חלל לבין מכשיר סללורי מאושר?
לטעמי הקמפיין של פלאפון הוא גרוע ולא משרת את המטרות של פלאפון.
זה הזכיר לי מה שנכתב בקאליבערים על הרוח
אגב! לכל האנשים שנגד.
פרסומות לא חייבת להיות קשורה דוקא לפירסום המוצר או החברה.
פעמים פרסום הוא הכנסה לתת מודע ולתת סטיגמה (בטוח שבפרסום יש איזה שם מפוצץ לכל מה שכתבתי).
זה שפעם הבאה שאתה תראה את פלאפון יהיה לך איזה שהוא זיקה חיובית אליהם.
ואני חושב שבית החלומות שפלאפון בנו הוא נפלא במיוחד לזה משום שהוא פונה לדמיון ודרכו לתת מודע.
נכון הפרסומות לא קשורה כ”כ לציבור החרדי משום שההי ספיד שלהם אין לו משמעות בציבור החרדי משום שהטלפונים כשרים ואין שום תמיכת תוכן. ולא מוכרים שום דבר חדש שהחברות השניות לא מוכרות.
10 תגובות
יש משהו חדש באויר. אבל הוא לא ממש קשור לפלאפון
כל האתרים ה”חרדיים” מפסיקים את פעולתם ומה איתכם???
מה אתם לא נחשבים שטיבל חרדי?
~ וספיציפית לפרסומת ~
הגרפיקה זוועתית ברמות הגבוהות.
הרעיון חביב.
אדפטציה מושלמת למודעות של אדלר.
אדפטציה של אדלר? לדעתי אדלר הכינו את התשתית כדי שאפיקים יוכלו לשים בצד את הלוגו שלהם. עם כל הכבוד למשרד הזה הוא לא מסוגל לעשות זאת ללא עזרתו של האח הגדול
מישהו באפיקים לא הרגיש טוב כנראה…
אחרת אין לי הסבר איך הם הוציאו מודעה נחמדה ולא מזעזעת כהרגלם…
אבי, מה לא מובן? ברור שזה לא אפיקים.
מודעה סוף הדרך מלאת דמיון ומושכת! בכלל הקמפיין הזה של פלאפון סוף הדרך.
ורק אני אצעק ‘המלך הוא עירום’
יש קשר בין בלון פורח הנושא בית וספינת חלל לבין מכשיר סללורי מאושר?
לטעמי הקמפיין של פלאפון הוא גרוע ולא משרת את המטרות של פלאפון.
זה הזכיר לי מה שנכתב בקאליבערים על הרוח
אגב! לכל האנשים שנגד.
פרסומות לא חייבת להיות קשורה דוקא לפירסום המוצר או החברה.
פעמים פרסום הוא הכנסה לתת מודע ולתת סטיגמה (בטוח שבפרסום יש איזה שם מפוצץ לכל מה שכתבתי).
זה שפעם הבאה שאתה תראה את פלאפון יהיה לך איזה שהוא זיקה חיובית אליהם.
ואני חושב שבית החלומות שפלאפון בנו הוא נפלא במיוחד לזה משום שהוא פונה לדמיון ודרכו לתת מודע.
נכון הפרסומות לא קשורה כ”כ לציבור החרדי משום שההי ספיד שלהם אין לו משמעות בציבור החרדי משום שהטלפונים כשרים ואין שום תמיכת תוכן. ולא מוכרים שום דבר חדש שהחברות השניות לא מוכרות.
אבל מה שכתבתי לעייל עדיין שריר וקיים.