מרכז העניינים
חינמון ארצי
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
WebDuck
בניית אתרים
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

כותרות השבוע: • ב”דמיון” בנו אסטרטגיה מנצחת למוצר בעייתי, הקמפיין של “אחיה” שווה קצת קשב וריכוז • “אלקטרה” מעדיפה להתפרס על פני כמה מותגים במקום למתוח מותג אחד – והגרפיקאיות של ‘קו עיתונות’ מפשלות בגדול • המדורים הקבועים – ‘שמץ של מושג’ ו’צא ולמד’. קריאה מהנה.
קליק כאן לPDF המלא

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

3 תגובות

  1. מסתבר שכשאין חומר, אתה לוקח את פאשלת העשור ועוטף אותה בצלופן, מה יהיה?????????

  2. שימי: מסתבר שכשאין חומר, אתה לוקח את פאשלת העשור ועוטף אותה בצלופן, מה יהיה?????????

    מה הבעיה? תביא חומר ואל תשכח להביא איתך צלופן…

  3. ועכשיו ברצינות, אם אין לך חומר ראוי, תנסה למחזר.
    כי בקמפיין שלך אחיה יש הכל חוץ מקרייאיטיב ועל מודעת האתרוג והלימון, כבר דשו רבים והיא הוכתרה בצדק כמודעה הגרועה מכל הבחינות!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן