פרסום הגרילה כבר כאן: הניו-מדיה בשירות משרדי הפרסום, דוגמאות מצולמות | כתבה חלבית, שניה בסדרה: הגבינה עם היוגורט על המדף | תביעה: היא רצתה להתקבל למחלקת קריאייטיב במשרד פרסום חרדי וניסיונותיה המרובים העלו חרס. בשבוע שעבר החליטה לתבוע את אחד המנהלים המובילים על סך מאה וחמישים אלף שקלים | המדורים הקבועים מצעד השבועי, לומדים לקרוא ורואים עולם.
8 תגובות
אין איזו טעות בהעלאה?
סודר
אני בדר”כ מנחש פרוע אבל עכשיו אני מסוקרן ואין לי קצה חוט. אפשר עוד כמה רמזים חוצניק? את מי תבעו?
חוצניק יקירי,
מגיע לנו כגולשי פאשקעוויל לדעת לפני כולם, לא?!
קצת סבלנות
אל דאגה, זה יודלף לפאשקעוויל קודם.
טוב, מה זה המתח הזה?
פרטו נמקו והסבירו!
המבשר בעת האחרונה עקף לראשונה את המודיע במספר האינטשים (נא להרגע לא ב$$$), כך לפי מקורות בכירים אך שאינם בהכרח יודעי דבר [הפעם!]
כעת זו הזדמנות נאותה לעדכן את פינת “ענין בפרסום – מצעד המפרסמים”
לפינה מעודכנת בזמן אמת עפ”י כללי וחוקי השוק הכוללת נתונים לגבי העיתון הנ”ל
באם והסיבות הינם פוליטיות\עקרוניות גרידא, יתכן וכדאי לשקול שנית את הסיטואציה המתמשכת והולכת, או להמשיך בשיטת ציפור הכנף שאיננה בת תעופה
מסתמנת תביעה: הוא רצה לקבל עובדים חדשים למחלקת קריאייטיב במשרד פרסום חרדי וניסיונותיו המרובים העלו חרס. כצ”ל… וצ”ע ויש ליישב