גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
מרכז העניינים
חינמון ארצי
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
WebDuck
בניית אתרים
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
rosh_chadash
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

ימים אחדים חלפו מאז ירד הבאנר המוצלח לסחר במט”ח, בו הציע מנכ”ל החברה עסקה שלא תחזור על עצמה. אהובי שוירץ מתעדת לנו פשקוויל אמיתי שנתלה אמש ברחובות בני ברק. ככה מוכרים כובעים במקום דולרים. אני לא מתלונן על חוסר המקוריות אלא על הגניבה לאור יום, כשאפילו העיצוב נשאר כשהיה. טריו מכחישים את המיוחס להם, אז אין לי את מי להאשים. ואף אחד לא רומז כאן שהפשקוויל לא אפקטיבי.

rosh_chadash

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

6 תגובות

  1. אהובי נשמה טובה =) בתפקיד “כתבתנו מהשטח”..
    וחבל שאבד לי הכבל של הפלאפון, גמני הייתי מביאה צילום של טיזר מסקרן בו נתקלתי שלשום ברבי עקיבא

  2. חוצ…

    לא מתאים לך לפספס את הכותרת הבאה:
    “על ראש הגנב בוער הכובע”.

    לא יותר מתאים????????????????

    ולגופו של עניין.
    הרבנים נגד האינטרנט? בטח אף אחד לא ראה את הבאנר. יאללה, אפשר לעשות קופי פאסט…

    פחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח! ‘גזמתם!

  3. מה בדיוק הולך פה, איפה פרסטר בסיפור? משהו בלבל אותי כאן.

  4. למה אנשים לא מסוגלים לחשוב בראש חדש?? (תרתי משמע)

  5. העיקר שהדוד **** של בעלי ראש חדש נזעק להגיב בקמפיין עצבני כמו שרק הוא יודע, וכמי שמכיר אותו טוב, הוא הולך לאבד את הראש, ולא רק את הכובע…
    לא מאמינים?
    תשאלו את שעיה איצקוביץ’ ומאיר גל… 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן