גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
מרכז העניינים
חינמון ארצי
WebDuck
בניית אתרים
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
הטיזר
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

מרוב שהתעסקנו כאן בשבוע שעבר בענייני מס הכנסה שכחנו את אחד הקמפיינים המעניינים שמופיעים עכשיו במדיה – הגבינות החדשות של מולר. בעיתוני סופ”ש שעבר שני הפרינטים המופיעים כאן למטה הופיעו בעמודי שמאל אחד אחרי השני, הראשון כטיזר מגרה והשני כפרסומת המביאה את הבשורה החדשה. מעבר לזה שהפרינטים תופסים מאוד את העין, יש לי בעיה איתם מבחינה רעיונית. מודעת ההמשך [השניה] אינה קשורה כלל ועיקר למודעת הטיזר [הראשונה], אלא פרסומת נחמדה בפני עצמה. בפרינט הראשון המסר הוא: גבינה טעימה שאי-אפשר-להפסיק-לאכול עם ויז’ואל של פרוסה נגוסה, ובפרינט השני: הגבינות החדשות של מולר, דרך חדשה ליהנות מהטבע עם ויז’ואל של פרוסה מושלמת שכנראה לא-כזאת-טעימה. קצת מרגיז שפרינטים כ”כ טובים בפני עצמם נכלאים יחדיו כקמפיין אחד. אבל אולי כל מה שאנחנו חושבים שיודעים על פרסום אינו רלוונטי, בשעה שהמוני גולשים שלחו לנו בקשות מולהבות להתייחס לקמפיין הזה.

הטיזר
הטיזר - המודעה הראשונה
הפרסומת
הפרסומת - המודעה השניה
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

27 תגובות

  1. כמה עולה כזאת קופסת גבינה? זה באיזור המחירים של תנובה וטרה, או שגם בגבינות הם יקרים?

    (לא נעים, אבל זה מה שהכי מעניין אותי…… 🙁 )

  2. צודק, וחבל.
    מי שרואה את העמוד הראשון חייב להסביר את המודעה השניה כך:
    …בפעם ה-11 הטעם של הגבינה נמאס לנו… לכן הפרוסה נשארה שלימה.

  3. כמה הערות חיוביות:
    יפה שמעודדים את צריכת הקמח המלא, (פרוסה כהה).
    יפה שהקפידו לשים בפרינט השני פרוסה אחרת (שימו לב ל’קשה’ של הלחם בשתי המודעות); הראשונה הרי כבר ‘נאכלה’.

    פחות חיוביות:
    הטקסט במודעה א – ארוך מדי עבור ‘טיזר’. טיזר צריך להופיע, לענ”ד, עם משפט קצר וקליע, כמו: פשוט לא שייך לצלם!  10 נסיונות, התייאשנו, נו שוין.
    לגופו של טקסט, לדעתי הוא לוקה בחסר משמעותי, תרתי משמע: אין סתירה בין אובייקט, טעים ככל שיהיה, לפונקציית צילומו. נכון שכל ילד מבין שבגלל שהוא טעים אז הצלם לא הצליח להתאפק, אבל משפט/סיפור – הלחם היה טעים לכן לא הצלחנו לצלם, פשוט לא נכון.
    גודל הפונט של הסוגר(יים) שחותם(ים) את המשפט ‘זה פשוט טעים מדי’, נעשה בטעות בגודל הפונט של המשפט הראשון, הקטן מהשני.
    רק אני שם לב לדרמה שהתחוללה על הסט? נראה כאילו הצלם בא לתת ביס גם בפרוסה ה11, [שימו לב היטב לפינה הימנית של הפרוסה במודעה השניה!!!] הוא כבר נגס קמעא, שלפתע הסתערו עליו מאבטחי ‘מימד’ ומנעו ממנו ביצוע זממו.
     

  4. 2 דברים מפריעים לי:
    1. פרוסת הלחם לא נראית משהו.
    2. מעולם לא אוכלים מהאמצע ועוד כשיש ממרח. הידיים מתלכלכות וזה דורש מיומנות מיוחדת.

  5. זה טעים.. אבל הילדים לא מסכימים לאכול את החלק שמסביב בלי שוקולד..
    הייתי בטוח שזה פרסומת לשוקולד למריחה..

  6. מודעה מהממת!!!!!!!!!!!!!!!
    אני אוהב אותה מאד.
    קצתי מלראות את כל מודעות הגבינה המשעממות והבנאליות של תנובה ושטראוס.
    אצל מולר
    יש דמיון במודעה,
    יש קריאייטיביות
    ויש מה לראות…ולטעום (ניסיתי!)
    אותי זה שכנע!
    פשוט מ-ע-ו-ל-ה-!

  7. (גילוי נאות) 
    לא ניסיתי
    (הייתי בשרי שזה הונח על שולחני).
    אבל זה נראה טוב.

  8. ”בשעה שהמוני גולשים שלחו לנו בקשות מולהבות להתייחס לקמפיין הזה.”

    אהבתי.

  9. אחלה מודעה, אם “תוצאות” יקחו קורס אצל “מימד” מצבינו ישתפר.

  10. וכשאני נתקלתי בטיזר בדרכי בר”ע, ביקשתי לברר אצל חוצניק אם זה נראה לו משהו ששייך לארגון חסד..

  11. מולהב, דינקיס, מולהב.
    אני מופעם מחדש כל אימת שאתה כותב מולהבות וכאלה.
    לעניינו, אני מסכים עם הניתוח שלך. הטיזר לא רע והמודעה לא רעה. החיבור ביניהם אפעס לא זורם כ”כ. מישהו טעם? מישהו יודע?
     
    נ.ב. רק אני שמתי לב לחזרה לשפיות? מי עוד שם לב לירידה החדה בתגובות השליליות ולעלייה הברוכה בתגובות הענייניות?

  12. אם כבר, הייתי ממליץ להם בעמוד השני לצלם קופסה ריקה..

  13. את הקריאיטיב הזה כבר ראיתי.
    זה היה בפרסום בחו”ל שעל הקיר הדביקו פרוסת לחם עשויה מקצף קשה
    ומונחת באותה זוית בדיוק.
    זה יצירתיות??

  14. הרעיון בטיזר, מעולה. הביצוע במיוחד של הטקסט, מאד לא מקצועי. מה היה כל כך קשה לכתוב משפט קצר כמו: ” אחרי 10 ניסיונות לצלם, התייאשנו…”. המשפט הנוסף שמופיע בטיזר “זה פשוט טעים מדי”, היה צריך להופיע במודעה המלאה שהיא בעצם תוצאה של הטיזר.
    חבל שפרינטים יפים מבחינת עיצוב ורעיון קריאייטיבי, נהרסים בכל חוסר יכולת לבצע גימור מקצועי. רבותיי! השוק מוצף בבוגרי תרצה גרנות שרוצים ועמלים לקבל ג’וב ויכולים למנוע מצבים כאלה.
    אדוור..

  15. אני נאלץ שוב לפרגן למימד (זה מתחיל לעלות לי בבריאות : )

    אבל שכחתם אני חושב את העיקר. מעבר לעמלה מהמדיה, אין כאן שום סיבה ל-2 עמודים. זה י זה הרבה יותר מהקשר ביניהם. פשוט המודעה הראשונה מחזיקה מצויין. לא צריך את השניה.
    ואם כבר, רבש”ע למה ביחד? שימו שבוע אחד את הראשונה ואח”כ את השניה.

    אבל באמת, תפרגנו קצת אינטיליגנציה למגזר. עשיתם קריאייטיב מצויין, למה להאכיל אותנו בכפית גבינה (המודעה השניה אומרת לנו – אם אתם לגמרי אהבלים ולא הבנתם – הנה הפרוסה השלימה במודעה השניה, ככה היא היתה לפני הביסים והנה הפקשוט של הגבינה כדי שתזהו במקרר…  עם הסיסמה הריקה בענק). מיותר לגמרי. ומוריד מהיצירתיות של הראשונה.

    מודעה אחת. ויז’ואל מנצח (ואם נסכים עם ההתקטטננות המוצדקת, תקרעו את הקשה כדי שיראה שמישהו באמת אכל את זה ולא רק חתך מבפנים), פקשוט קטן למטה. סגיר. זהו. פרפקט.

  16. בעיניי זהו אחד הקמפיינים שיזכו לתואר ‘הפספוס הכי גדול של תש”ע’.
     
    יצא להם למימד רעיון מעניין, פרינט לא רע בכלל, ואפילו טיזר מתקבל על הדעת.
    הגיע הפרינט השני והרס את כל הטעם הטוב. כדי למצוא את הקשר בין שני הפרינטים צריך לקרוא באותיות הקטנות כדי לגלות שהחתן שייך לכלה ושהשידוך הוא כבר משהו מוגמר.
    היה הרבה יותר טוב לו היו מוציאים פרינט שני עם אותה תמונה של הפרינט הראשון, אלא שמאחורי פרוסת הלחם הנגוסה היה מתגלה הלוגו של מולר. ויזואלית זה אפילו יכול להשתלב לא רע.
    חבל.

  17. שרה, לפעמים יש טלפתיה…
    הרעיון של המודעה יפה מאד
    אבל בפרינט השני העין שלי כבר במבט ראשון מרצדת בין הפרוסה למעלה לגבינות למטה, מה היה אמור לתפוס יותר?

  18. אכן, כמו שכבר נאמר, מימד מובילים בקריאייטיב,(חוץ מהקמפיינים המזעזעים של קוקה קולה) אבל לצערי מצטיינים גם בלזלזל באינטלגנציה של כולנו בצורה מוגזמת, וחבל.
    חבל בעיקר שזה חוזר על עצמו כל פעם מחדש…
     אבל ביננו זה עדיף מכל יתר המשרדים שמלכתחילה מציגים עבודות משעממות ורדודות במקרה הטוב… 

    נ.ב.
    מר חיים גיל היקר, תפנים. יש אנשים שקצת מבינים בפרסום ו/או לא בוחרים לשקר את עצמם ולפרגן על כלום.
     הראשון שיפרגן זה אני. רק תנו סיבה לפרגן ואשמח..

  19. התגובות ששמעתי מהסובבים כשראו את המודעה הראשונה הייתה איכס!
    הפרוסה הנגוסה לא נותנת תחושה טובה!

    לעולם לא תראו מסעדה שמפרסמת תמונה של צלחת עם שאריות.
     אלא עם צלחת מלאה כל טוב!

    אולי במקום פרוסה מחוסרת אמצע היו צריכים להשאיר כמה פירורים וסימני גבינה.

    אה. אבל אז לא היו רואים וזואלית גבינה?
    בסדר. לטיזר מותר!

    נ.ב. בכ”א יש משהו במודעה שבהחלט יותר מכובד מהקו שתנובה ושטראוס יצאו.

  20. גיזמו, הפעם אכזבת אותי.
    דווקא אתה ששם לב לקטנות (ובגלל זה אני אוהב אותך) לא אומר כלום על הנקודה שלפני הסוגריים? (בטיזר) הגיע הזמן שיתחילו לכבד את השפה במגזר. זה פשוט טעות מדי (לא מידי, אתר פשקוויל נכבד) 

  21. אחלה מהלך תגידו מה שתגידו אבל את כולכם זה תפס וכולם יודעים שיש גבינה למולר ושכדאי לנסות (או לשלוח שפן)
    תמיד יש דרכים לעשות יותר טוב אבל זה חזק! שאפו!!

  22. צודקים אלו שאומרים שמדובר בפריצה מהמסגרת של פרסומות הגבינה המסורתיות.
    צודקים עוד יותר אלו שטוענים שמראה הפרוסה החמה והנגוסה פוגעת ביופי וביוקרתיות של גבינות מולר.
    ועוד נקודה שלא דובר כאן. הקריאייטיב כאן צריך שיפור גדול. קחו רק נקודה אחת: לא הצלחנו לצלם פרוסה שלימה. מה ההיתפסות הזו למילה “פרוסה”? וכי במאפיית לחמים עסקינן.
    לסיכום. בסולם פאשקוויל בוא נגיד שמגיע לו ציון 7. נקודה אחת יורדת על התמונה המבאסת. נקודה וחצי על הקריאייטיב הדפוק קצת. ועוד חצי סתם ככה בגלל החוצפה של להרוס מודעה יפה.

  23. אגב היום ראיתי בגלובס את הגרסה החילונית של הקמפיין, עם הקונספט של “בוא נשים בחורה וכך נמכור את הגבינה” כך שבאמת יש כאן פתרון מגזרי יפה.

    מצד שני, צודקים קודמי שהביצוע, נו, כרגיל במקומותינו…, וחבל.

  24. הטיזר חרג מלהיות טיזר. הוא נשא מסר בפני עצמו. אז מה הקטע? כלכבוד לתקציבאי…

    ואם כבר מוכרחים לצאת גם עם טיזר, אז במטותא, אל תגלו הכל בתחילה. מה היה רע ב: עשרה נסיונות? זה מטה לכיוון קצת אחר יחד עם הויז’ואל של פרוסה מרוקנת, נעבאך. ואז אפשר להגיע עם המודעה הענוגה לש הגבינה הרכה.
    סתם כפילות. הרבה כסף.
    נו, שוין

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן