הפעם הפוסט מפרגן לא רק לפרינט שממשיך קונספט נפלא, אלא גם לתשדיר רדיו חביב.
[audio:kitchenaid.mp3]קרדיט • פרסום טריו | מנהל קריאייטיב: ערן טלמור | קופירייטר פרינט: פנינה ויינרב | קופירייטר רדיו: איתן גלס | ארט דירקטור: תמר זמיר | תקציבאי: משה גבריאלוב | סופרוויזר: יהודית טל | יח”צ: רחלי גרינוולד
8 תגובות
יפה מאד!
אהבתי מאד!
חזק מאד!
והתשדיר מעט יותר מחביב בהשוואה למה שיש לנו ברדיו החרדי, זה אפילו מעולה..
אדוור..
נ.ב.
שאפו גדול לטריו על הפצצה כבידה של איכות וקריאייטיב ברמה!
טריו,
קריאייטיב חזק!
התשדיר קיצ’י ומעצבן!
הפרסומות היא נסיון נואש לשחזר את ההצלחה הגדולה של הפרסומות הקודמות (אני כמעט בטוח שזה היה גם קיצ’נאייד.) של הלבנה והמשקולת מהבצק.
(ניסיתי למצוא את אותם הפרסומים אך כנראה של פורסמו בבלוג!).
יפהההההההההה.
הדבר הזה שעובר על טריו, זה דבר קבוע?
או רק לכבוד פסח?
תעשו טובה, תמשיכו כך. אבא שלי אהב את זה.
אמא שלי יותר.
אני אישית אוהב את המודעה פחות מאשר את התשדיר שהוא באמת גדול מהחיים.
גם המודעה ביחס לשכנותיה מעל דפי העיתונות מביאה משב רוח מרענן.
והעיקר, חבר’ה, יש קריאייטיב!
מוצלח מאוד מצד אחד, מצד שני נראה שכל מה שמגיע מהכיוון שלהם חייב להיות משהוא ענק בתקריב, מומלץ לגוון, התשדיר טוב לא משנה.
ממה אתם מתלהבים? באמת מתקשה להבין.
הפרינט עוד בסדר. קצת ממוחזר, אבל נסלח.
הג’ינגל? אם היו מבקשים מהילדים לחשוב על משהו הם היו מביאים משהו יותר טוב.
אכן כואב לפרגן, אבל עבודה מעולה. מהרעיון ועד לביצוע
לקח לי כמה שניות לזהות את השכפול ולהבין שזה לא מצולם. אבל עדיין נפלא.