מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
מרכז העניינים
חינמון ארצי
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
WebDuck
בניית אתרים
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
ashdod1
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

קופת השכונה ‘בית וגן’ בירושלים פרסמו בבתי הכנסת לפני פורים: “אין לנו כסף לפרסום כמו קופת העיר, אנחנו נותנים הכל לתושבי השכונה ועדיין חסר לנו 70,000 שקלים”. אני אולי לא מצטט במדויק, אבל זה המסר שלהם. במודעה נוספת הם כתבו: “רציתם ישועות ותרמתם לקופת העיר, רציתם תפילות של גדולי ישראל, תרמתם לועד הרבנים. אתם רוצים לתרום לעניי השכונה? תרום לקופת השכונה – עניי עירך קודמים”. למותר לציין כי המודעות הודפסו במדפסת הביתית של אחד הגבאים, על דפי A4 פשוטים. מי בכלל מדבר על גרפיקה מינימאלית? גורנישט, שום דבר. אולי בגלל זה אברכים בשכונה תורמו מהונם ואולי מפת לחמם.

קופת החסד אשדוד יוצאים במיתוג הקופה, בנוסף לקמפיינים ממוקדים יותר שמפרסמים לאחרונה. במודעות שלפניכם הם מסבירים מדוע על תושבי העיר לתרום דווקא להם ולא לאחרים. זו בעצם מלחמה על מחצית השקל. אין צורך לשכנע אף אחד להפריש מעשרות ולתת צדקה. למי לתרום? זו כבר שאלה מצויינת. אם אתם תושבי אשדוד, התשובה של קופת החסד אולי תספק אתכם. אני מאוד אהבתי.

אולי דינקיס נעזר ואני לא יודע? 7

אולי דינקיס נעזר ואני לא יודע? 8

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

20 תגובות

  1. לא יאומן, כמה קריאייטיב אפשר לעשות לארגון חסד.

  2. לא יאומן כמה קריאיייטיב אפשר לעשות לרגון חסד.

  3. בנוגע לקופות,
    בזמנינו הצליחו הקופות ליחצ”ן את עצמם, עד שהגיעו לרמה של מוצרי יסוד, ז”א שכל אחד תורם לקופה זו או אחרת, מה שכן נשאר לנו הפשקוולעים לעניין את הצרכן במוצר שלנו, ולמעשה במקום שכל אחד יקנה במרכול שליד הבית,הצליחו קופות העיר שכל עם ישראל יקנה בבני ברק,
    ולענינו קמפיין בית וגן עוד שיכנע אותי,
    קמפיין אשדוד, פחות

  4. ואני חשבתי שהוא גר בכתובת DNS כלשהיא. וכנראה גם במספר 404………….:)

  5. נחמד לראות על מה הולכים כספי התרומות.

    דרך אגב הצעתי בעבר לדינקיס תמיכה (פיצה) והוא סירב 😉

  6. מי עומד מאחורי הקמפיין הזה?
    הוא מקסים בעיני, כי הוא גם חדשני, גם אסטרטגי וגם קריאייטיבי
    ואנמק: קופות הצדקה כבר מזמן איבדו כיוון, הם כל הזמן משנים את הגריד והמסר ומוציאים פשקווילים שכבר לא יודעים לאיזה קופה לשייך, יכול להיות שלמקום שכונתי קטן כבית וגן זה מספק.
    כתושב אשדוד, עיר גדולה לאלוקים, נחשפתי לקמפיין הנוכחי שהוא המשך של הקמפיין שלהם בפורים.
    רואים כאן מסר ברור ואחיד כל הזמן שהוא בעצם מבוטא גם בסלוגן החדש שלהם “תורמים לקרובים ביותר”
    מי שנחשף לכל הפרסומות שלהם, ולמכתבים האישיים של הנעזר (בדלתות ובמעליות) מבין על מה אני מדבר.
    עלו והצליחו
    (לא נעזר)

  7. מקארתור כתב:

    ואני חשבתי שהוא גר בכתובת DNS כלשהיא. וכנראה גם במספר 404………….:)

    🙂

    @ drvvv:
    אוי נו הייתי על טנק מלא, אבל האייס קפה דווקא היה חביב…

  8. אני לא יודע עד כמה אתם נחשפים לפרסומות מהמגזר הכללי, אבל יש פרינט מצויין של אדלר חומסקי למפעל הפיס שבו רואים מלא אנשים ברחוב או על חוף ים, וכמה בודדים עוטים על פניהם מסכות של הזוכים בלוטו כשהם נטמעים בין שאר הקהל. והקופי, כמה מפתיע: זה שאתה לא יודע עליהם, לא אומר שהם לא כאן…

  9. מי מצליח לזהות את המקום בו צולם הפרינט הראשון?
    למי שלא מזהה או לא מכיר – נגלה שמדובר במרכז המסחרי שהוקם בבניין דובק ברח’ רבי עקיבא בבני ברק.

    נו… כשכל כך הרבה נעזרים מסתובבים בבני ברק, מה הפלא שכולם תורמים לקופת העיר בני ברק…

  10. שאפו לקופת הצדקה של בית וגן על הרעיון היפה. הביצוע לא מספיק ממוקד, אבל מה כבר מצפים מאברכים עם ווינדוס אקספי, וורד, ומדפסת הזרקת דיו עם דפי איי4…

    הרעיון של קופת אשדוד גם הוא יפה מאוד, אבל אם זה נכון מה שהמגיב “איש” כתב לעיל, שזה העתקה מושלמת של קמפיין של מפעל הפיס, זה כבר סיפור קצת אחר. להעתיק כל אחד יכול…

  11. איש כתב:

    אני לא יודע עד כמה אתם נחשפים לפרסומות מהמגזר הכללי, אבל יש פרינט מצויין של אדלר חומסקי למפעל הפיס שבו רואים מלא אנשים ברחוב או על חוף ים, וכמה בודדים עוטים על פניהם מסכות של הזוכים בלוטו כשהם נטמעים בין שאר הקהל. והקופי, כמה מפתיע: זה שאתה לא יודע עליהם, לא אומר שהם לא כאן…

    צודק לגמרי הנה קישור לפרינט של אדלר:
    http://up201.siz.co.il/up3/m0z2munn3dy4.jpg
    איך אמר דובי מלאך – להעתיק כל אחד יכול.

  12. דובי וצביקה:
    לא כל אחד יכול להעתיק כל דבר. גם לזה צריך תבונה מיוחדת

    עשרות משרדים במגזר הכללי מגיירים פרסומות מרחבי העולם
    קופת החסד הלכו על מהלך מבריק לדעתי
    כי גם אם מישהו באשדוד ראה פעם את הפרינט של אדלר חומסקי
    עם הקופירייט של “זה שאתה לא יודע עליהם זה לא אומר שהם לא כאן”, ואין הרבה כאלו – הקמפיין נותר חזק ובעל מסר. בפרט כשהמסר הוא הפוך לגמרי.
    בעוד שבמפעל הפיס אתה באמת לא יודע עליהם, והם לא ממש כאן, לא ממש רבים, ולא ממש מוכרים
    קופת החסד באה ומבהירה בצורה יוצאת מן הכלל שהנעזרים הם חלק מהציבור, ומוכרים מאוד, רק שאיננו יודעים על מצבם.

    ובכל זאת תסמכו על אנשי קופת החסד שהם יודעים מספיק טוב שאיש מתושבי אשדוד למעט שלשה שמשוטטים כאן באתר ועוד חמישה ששמעו מחבר שממש מתעניין בתחום
    לא ממש יגיעו לקמפיין המקורי

  13. אני בצד של ‘הפלח’,
    קמפיין מעולה בזכות עצמו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן