בחודשים האחרונים התרחשו בעיר ביתר מספר רב של תאונות דרכים בהן היו מעורבים ילדים והולכי רגל. בעלי רכבים בעיר יכלו להבחין אתמול בפתקאות המוצמדות לחלונות הרכב עם כיתוב די מצמרר. מסתבר כי תושב העיר ר’ חיים קליגר – מנהל השיווק של עיתון המבשר, נטל יוזמה והחליט להרים קמפיין גרילה עצמי. פשוט, נכון ואפקטיבי.
24 תגובות
מתמוצת וקולע…
לדעתי, שלמור או אדלר חומסקי או… אנא ארעף, היו עושים מהרעיון הזה היסטריה.
מצוין.
מקסים
טוב שלמישהו יותר מאכפת
שנון ומבריק, למרבה הצער גם נכון מאוד.
מוכשר הקליגר הזה…
אתם רציניים? זה קמפיין מבריק וקולע?
חזק!
ככה זה כשאכפתיות וכשרון הולכים ביחד.
הכי אהבתי מכל הסיפור המבריק הזה שקליגר לא חתם את שמו על הקמפיין וזה עלה אנונימית.
אז עוד יש אנשים שעושים דברים טובים מהלב ולא כדי לזכות בקרדיט כזה או אחר.
אכן רעיון מבריק ולוואי שזה יעזור, אמן
ארוך ולעניין.
כמעט מוצלח. חוץ מהפחדה והבטחה צריך גם הנחייה לפעולה.
“אז לפני שאתם מתניעים את הרכב וודאו שכל הילדים חגורים בחגורות בטיחות.”
“כשאתם מורידים את הילד מהרכב, תמיד מהדלת הימנית”.
חנן כהן כתב:
ההנחייה מגבילה את אפשרויות הבטיחות.(שהן קשת רחבה של הגורמים לתאונות)
וכמובן האינה מעצימה אתאפקט ההפחדה.
קופיקאט כתב:
תסתכל בתגובה של פה גדול.
יפה מאד!
נוגע ללב!!
חזק ומצמרר ובהחלט עושה את האפקט שלו.
יחד עם זאת, מעבר לזה שאותן 5 שניות בהן קוראים את חלקו הראשון של הפתק, עשויה חס ושלום לעורר חצי התקף לב (לפחות לרגשנים שביננו…), בציבור הדתי/חרדי האמונה הרווחת היא של “תחשוב טוב יהיה טוב” שאחת הנגזרות לה היא שלמילים יש כח חזק ואם אפשר עד כמה שפחות להשתמש במילים שליליות, אלא על דרך החיוב, כדוגמא שבית חולים במגזר החרדי מכונה “בית רפואה” (על פי הוראתו של הרבי מלובביץ’)…
חזק. חבר’המן מי שעשה את זה
בכלל אהבתי שפשקוויל הרהיבו עוז להתחיל לגוון בפוסטים נוספים מעבר לביקורת מודעות ומדיה
תמשיכו כך זה עושה רק טוב לכם ולנו
בוקס בבטן . לטוב ולרע
אולי מישהו יסביר לי מי כתב את הפתק??
פתח ב’הבן שלך’ וסיים ב’אנחנו’..
איש הצלה?? ידידים??
לא מושלם.
פשוט מצוין!!!
מדהים!!!
שנון!!!
איכותי!!!
מעולה!!!
קליגר!!!
לא רציתי להגיב,
אבל חייבת.
פשוט
נוגע
ללב.
שאפו קליגר.
חיים קליגר..
מה שלא עושה הפרינט עושה הלב!!
אהבנו את החיתום.
לויא רע. לויא רע.
כמו שכבר האריכו חכמי הפורום: הרעיון חד וקולע. הטקסט פחות. עוד קצת שפשוף היה יוצא מסר ברור וקורא לפעולה.
חיימקה תודה.
החבר שלך שאכפת לו.
http://www.bhol.co.il/news_read.asp?id=16371&cat_id=1
קראתי את כל התגובות כאן ואני בהחלט מצטרף לצד המצדד במהלך המריק של חיים קליגר. אין ספק כי זו אמירה חריפה מאוד ובפרט ברגע הראשון. אך מה לעשות שכשאשר החושים מתכהים חייבים להלום בהם בחוזקה וזה מה שהוא עשה.
לטעמי, מתוך היכרות עם כל מנהלי השיווק של העיתונות החרדית הבחור הזה הכי מקצועי ומבריק מכולם.