כשלבת שבע יהיה מה להגיד, יש לה את הדרך.
הנה, דוגמא.
(איך בדיוק יח”צ קשור לקריאייטיב? סבבה עם הקרדיטים, אבל רק כשהם מגיעים ובמקום)
יופי של פרינט…
מודעה מהוקצעת, אין מילים מיותרות, שימוש נכון בויזואל – אהבתי.
אחלה מודעה
חזק
מודעה טובה! אם אפיקים הצליחו להוציא כזו מודעה… יש תקווה…
מודעה יפה , סוף סוף פרינט ראוי לאפיקים.
לא יודע למה אבל עובדה שהתעכבתי ליד המודעה וקלטתי שמהיום אפרופו זה בד”ץ ובאופן ספונטני חיפשתי אחריו בסופרמרקט (למרות שלא תכננתי לקנותו) זה אומר שמודעה זו פשוט עושה את זה!
מעולה מכל הבחינות.
מודעה יפה אין ספק , אבל למה לשים את המשפט מכירים את האנשים …. חבל ששמו את זה מודעה כל כך יפה שממש חירבו אותה …
איזה כיף לקרא פרגון
מעולה!
מיותר הטקסט מכירים אנשים…
מודעה בולטת ואכן מקסימה
אבל כמי שעשתה המון הדמיות וגם למוצרי מזון…(שזה תורה בפני עצמה) אין מה לעשות הגרפיקאים שם חובבנים!!!
ןמי שלא מבין למה יכול פשוט ללחוץ להגדלה ולהסתכל מקרוב…
מעבר לזה מודעה חביבה ביותר!
טוב, עד שאשיג את חוצניק/דינקיס ואתקן את התגובה שלי אני פשוט
אוסיף שנתקלתי לראשונה במודעה בעיתון
וכשכתבתי את התגובה התייחסתי למה שראיתי שם ופחות למה שמוצג כאן…
המודעה עברה מאז שיפוץ! והיא נראית הרבה הרבה יותר טוב ולמי שרוצה להתעקש..
כל החלק של ההברקות ותחושת התלת מימד של השקית עברה שינוי!
לוקחת את מילותי חזרה כנראה שעפה להם איזו שכבה בדרך… ועכשיו סידרו אותה…
איך אנחנו אומרים תמיד ט.ל.ח.
נראה לי שזאת הפעם ראשונה שאני מחמיא מכל הלב ל’אפיקים’.
מודעה טובה מאוד!
המשיכו כך.. (:
יופי אפיקים. כל הכבוד. רואים? אם אתם ממש משתדלים אתם גם יכולים..
חתימת הורים ________________
אם אני זוכר נכון גם ברזולוציה חיים קליגר כתב באופן מאד חיובי על המודעה הזו וניתח נכון את תפקיד הפרסום והפרסומאי.
אגב, אפרופו רזולציה, אהבתי את ההכנסה שלו על 15.000 קוראים להמבשר תוך כדי כתיבה על ניתוח המודעה של אפרופו…
כאילו דא מארקר? כתב:
מודעה יפה אין ספק , אבל למה לשים את המשפט מכירים את האנשים …. חבל ששמו את זה מודעה כל כך יפה שממש חירבו אותה …
צודק!
מאיר גל כתב:
אחלה מודעה
מצטרפת =)
ממש מוצלח! אתם רואים אתם יכולים!
באמת מודעה יפה.
הפתיעו שם באפיקים.
חבל שזה לא הסטנדרט שם.
אבל כנראה יש עוד תקווה!
מצטרף לפרגונים.
אפרופו מודעה. אהבתי את ההחלקה ואת ההגלצ’ה של הנושא הכבד של כשרות בד”צ עם מילה קלילה וסלגנית כזו, אפרופו? שאפופו!
(המורה, אמרנו לך שכשיש סיבה אנחנו מפרגנים. אל תיגעל מאיתנו עוד פעם. בסדר?)
אפרופו הפרגונים למודעה הזו, משרדי הפרסום יכולים ללמוד כלל ברזל:
קרייאטיב – כמה יותר פשוט ועממי, ככה יותר קליט, כך יותר פרגונים.
@ מאיר גל:
אהבתי.
מאיר גל מפרגן- כולם מפרגנים… 😉
רעיון חמוד.
ואפרופו, זה החטיף האהוב עלי…. 🙂
דובי מלאך כתב:
(המורה, אמרנו לך שכשיש סיבה אנחנו מפרגנים. אל תיגעל מאיתנו עוד פעם. בסדר?)
😉
טו-אוב!!!
בהחלט טוב.
מודעה מקסימה, מושכת, צבעים מצויינים, ועושה את העבודה כמו שצריך!
בכ”א המשפט מכירים…. מיותר!
הכותרת והויז’ואל נחמד. אבל המשפט “מכירים…” תינוקי מאוד.
כן אני מכיר, לכן? שאקנה עכשיו את החטיף בגלל שאני מכיר אנשים מסוימים?
ומה זאת אומרת “עכשיו יש להם סיבה…”, כאילו עד עכשיו הם סתם תקעו את זה במשפטים?
31 תגובות
שכחתם לכתוב את בת שבע?
כשלבת שבע יהיה מה להגיד, יש לה את הדרך.
הנה, דוגמא.
(איך בדיוק יח”צ קשור לקריאייטיב? סבבה עם הקרדיטים, אבל רק כשהם מגיעים ובמקום)
יופי של פרינט…
מודעה מהוקצעת, אין מילים מיותרות, שימוש נכון בויזואל – אהבתי.
אחלה מודעה
חזק
מודעה טובה! אם אפיקים הצליחו להוציא כזו מודעה… יש תקווה…
מודעה יפה , סוף סוף פרינט ראוי לאפיקים.
לא יודע למה אבל עובדה שהתעכבתי ליד המודעה וקלטתי שמהיום אפרופו זה בד”ץ ובאופן ספונטני חיפשתי אחריו בסופרמרקט (למרות שלא תכננתי לקנותו) זה אומר שמודעה זו פשוט עושה את זה!
מעולה מכל הבחינות.
מודעה יפה אין ספק , אבל למה לשים את המשפט מכירים את האנשים …. חבל ששמו את זה מודעה כל כך יפה שממש חירבו אותה …
איזה כיף לקרא פרגון
מעולה!
מיותר הטקסט מכירים אנשים…
מודעה בולטת ואכן מקסימה
אבל כמי שעשתה המון הדמיות וגם למוצרי מזון…(שזה תורה בפני עצמה) אין מה לעשות הגרפיקאים שם חובבנים!!!
ןמי שלא מבין למה יכול פשוט ללחוץ להגדלה ולהסתכל מקרוב…
מעבר לזה מודעה חביבה ביותר!
טוב, עד שאשיג את חוצניק/דינקיס ואתקן את התגובה שלי אני פשוט
אוסיף שנתקלתי לראשונה במודעה בעיתון
וכשכתבתי את התגובה התייחסתי למה שראיתי שם ופחות למה שמוצג כאן…
המודעה עברה מאז שיפוץ! והיא נראית הרבה הרבה יותר טוב ולמי שרוצה להתעקש..
כל החלק של ההברקות ותחושת התלת מימד של השקית עברה שינוי!
לוקחת את מילותי חזרה כנראה שעפה להם איזו שכבה בדרך… ועכשיו סידרו אותה…
איך אנחנו אומרים תמיד ט.ל.ח.
נראה לי שזאת הפעם ראשונה שאני מחמיא מכל הלב ל’אפיקים’.
מודעה טובה מאוד!
המשיכו כך.. (:
יופי אפיקים. כל הכבוד. רואים? אם אתם ממש משתדלים אתם גם יכולים..
חתימת הורים ________________
אם אני זוכר נכון גם ברזולוציה חיים קליגר כתב באופן מאד חיובי על המודעה הזו וניתח נכון את תפקיד הפרסום והפרסומאי.
אגב, אפרופו רזולציה, אהבתי את ההכנסה שלו על 15.000 קוראים להמבשר תוך כדי כתיבה על ניתוח המודעה של אפרופו…
כאילו דא מארקר? כתב:
צודק!
מאיר גל כתב:
מצטרפת =)
ממש מוצלח! אתם רואים אתם יכולים!
באמת מודעה יפה.
הפתיעו שם באפיקים.
חבל שזה לא הסטנדרט שם.
אבל כנראה יש עוד תקווה!
מצטרף לפרגונים.
אפרופו מודעה. אהבתי את ההחלקה ואת ההגלצ’ה של הנושא הכבד של כשרות בד”צ עם מילה קלילה וסלגנית כזו, אפרופו? שאפופו!
(המורה, אמרנו לך שכשיש סיבה אנחנו מפרגנים. אל תיגעל מאיתנו עוד פעם. בסדר?)
אפרופו הפרגונים למודעה הזו,
משרדי הפרסום יכולים ללמוד כלל ברזל:
קרייאטיב – כמה יותר פשוט ועממי, ככה יותר קליט, כך יותר פרגונים.
@ מאיר גל:
אהבתי.
מאיר גל מפרגן- כולם מפרגנים… 😉
רעיון חמוד.
ואפרופו, זה החטיף האהוב עלי…. 🙂
דובי מלאך כתב:
😉
טו-אוב!!!
בהחלט טוב.
מודעה מקסימה, מושכת, צבעים מצויינים, ועושה את העבודה כמו שצריך!
בכ”א המשפט מכירים…. מיותר!
הכותרת והויז’ואל נחמד. אבל המשפט “מכירים…” תינוקי מאוד.
כן אני מכיר, לכן? שאקנה עכשיו את החטיף בגלל שאני מכיר אנשים מסוימים?
ומה זאת אומרת “עכשיו יש להם סיבה…”, כאילו עד עכשיו הם סתם תקעו את זה במשפטים?