מרכז העניינים
חינמון ארצי
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
WebDuck
בניית אתרים
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

עובדה: משרדי הפרסום מחפשים עובדים חדשים, מאידך: עשרות בוגרים של קורסים מקצועיים מחפשים עבודה ולא נקלטים. תרתי דסתרי? בדקנו • איך ניתן למשוך את תשומת ליבן של המבשלות? למשרדי הפרסום יש מתכון מצוין! • מיתוג: חברת המזכרות ‘הומינר’ החליטה לחדש את הלוגו ולרענן את סל המוצרים שלה • ועוד…
קליק כאן למדור המלא

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

10 תגובות

  1. אפרופו משרדי פרסום וחיפוש עובדים:
    רק אני פספסתי את תוצאות סקר השכר של פשקוויל?
    או שהבטחתם, ולא הבטחתם לקיים?

  2. רק לצמצם פערים…ממתי דינקיס מנהל את מח’ היח”צ של קליעה למטרה?

  3. תקציבאי מתחיל כתב:

    רק לצמצם פערים…ממתי דינקיס מנהל את מח’ היח”צ של קליעה למטרה?

    ואם כבר אז כבר.
    ממתי הומינר עברו לקליעה למטרה?

  4. תקציבאי מתחיל כתב:

    ואם כבר אז כבר.
    ממתי הומינר עברו לקליעה למטרה?

    מסתבר שקליקשטיין/קליעה למטרה שילם על הידיעה היחצנית, לא הומינר.

  5. אם כל הכבוד, מאיר גל היחיד שאכן מביא משב רענן וצעיר בתחום, ויכול אולי להביא לשינוי. כל הדיבורים על ‘העולם האמיתי’ נועדו לצורך שידורי תדמית ויקרה ותו לא…

  6. תודה לך מאיר גל על עצם העידוד! לא פלא הסמפתייה והחברות הגדולות שנותנות בכם אמון.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן