גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
מרכז העניינים
חינמון ארצי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
WebDuck
בניית אתרים
pazgas
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

תוצאות אפקטיביות מפתיעים עם פעילות קד”מ יצירתית וקיצית במיוחד למוצרי ‘פזגז’. המתרחצות בשבוע האחרון בחופי הרחצה הנפרדים – שרתון ת”א, הרצליה ואשדוד – הופתעו למראה דיילות של ‘פזגז’ שהציעו להן שקיות ייחודיות לאחסון הבגדים הרטובים והמלוכלכים בסיום הרחצה. השקיות מותגו בצבעי ‘פזגז’ ונשאו פלייר עם כותרת שמעבירה את המסר של מוצרי Rinnai, “גם בקיץ השמש לא תמיד שם כשאנחנו צריכים”. אכן, עקרות-בית יכולות להזדהות עם זה (שאלתי נו, אני לא עקרת בית). פעילות הקד”מ של חלוקת השקיות היא חלק והמשך לקמפיין האחרון שעלה כאן.

פזגז מייבשת את הים? 4

פזגז מייבשת את הים? 5
תמונת פפראצ'י

קרדיט • פרסום: תוצאות אפקטיביות • מנהל קריאייטיב: משה איצקוביץ • ארט דירקטור: בנימין קריספין • סופרווייזר: שרי בר ששת • יח”צ: מירי הורוביץ

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

9 תגובות

  1. רגע!
    זה תוצאות אפקטיביות? בטוח?
    כי היה מתאים להם לחלק את זה במקוואות כחלק מתרבות השטיבל שלהם.

    טוב, אני סתם מקנא. כל הכבוד!!!

  2. חוצמזה שהשקית נראית כמו שקית לאיסוף חומרים מסוכנים, או מינימום כמו שקית מנתחים, אחלה רעיון.

  3. סחטיין לתוצאות!
    מצאו את כל הסיבות למה למכור לנו מייבש כביסה ביולי.
    תשעת הימים, בגדים מהים…
    מעניין מה העיתוי הבא…

  4. הדיילות הן לא יוליה ולובה? היה חוסר במוקדניות לאחרונה.

    פטירתו הטרגית של היטלר חביב התקשורת החרדית, בעקבות החשבון גז שקיבל, ידועה, אני מניח, אם פזגז היתה באזור, סביר להניח שהוא היה מתאבד הרבה קודם, הוא ושטירמר המציאו את תורת הפרסום, אתם יודעים,

  5. סוףסוף עיתוי מתאים לקונספט גדול

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן