כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מרכז העניינים
חינמון ארצי
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
WebDuck
בניית אתרים
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

שינוי תדמית לרכבת הקל(ל)ה ← לפני מספר ימים נערכה נסיעת מבחן לרכבת הקלה בירושלים, אשר זכתה בשנים האחרונות לכינוי הלא מחמיא “רכבת הקללה” ← חברת ‘סיטיפס’ בחרה במשרד הפרסום ‘שלמור אבנון עמיחי’, עם תקציב של 3 מיליון שקלים לשנתו הראשונה, במטרה לשנות את התדמית הלא-טובה שדבקה בה ← שאלת מיליון הדולר: האם יכניסו פרסום ל’קהל השבוי’ בתוך קרונות הרכבת? ואיך החרדים יסתדרו עם זה? ← הנה באה הרכבת • לא ראינו, לא שמענו: קורס פרסום מבית ‘פרוג’ שלא פורסם בעיתונות ← דפנה פרל, בוגרת ‘בצלאל’, מעבירה סדנת פרסום לגרפיקאיות הרוצות לשדרג את יכולותיהן, במסגרת ‘מרכז ההדרכה פרוג’ ← לדבריה: “ללמד במגזר החרדי זאת חוויה אחרת לגמרי ממה שחשבתי” ← גם פרסום יכול להיות סמוי מן העין • המצעד החרדי, לומדים לקרוא ורואים עולם • לחצו כאן למדור המלא

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן