אנחנו תרמנו כבר: אריה פרנקל מספר לכותב השורות אודות התרומה של החברות הגדולות במשק לקהילה ומצטט אנקדוטה מעניינת • עדכון בפרשת בחירת הסלוגן שילווה את חגיגות השישים של העיר בית שמש • מבזקים מעולם הפרסום והפינות הקבועות • לחצו כאן למדור המלא
אנחנו תרמנו כבר: אריה פרנקל מספר לכותב השורות אודות התרומה של החברות הגדולות במשק לקהילה ומצטט אנקדוטה מעניינת • עדכון בפרשת בחירת הסלוגן שילווה את חגיגות השישים של העיר בית שמש • מבזקים מעולם הפרסום והפינות הקבועות • לחצו כאן למדור המלא
אולי יעניין אותך גם:
הרשמו לניוזלטר של פאשקעוויל
תגובה אחת
עוד דרך של יחצנים להוציא כסף מהלקוח שהרי כידוע 30 אחוז מהקמפיין נשארר במשרד ולא פעם גם מהתרומה…בכ”א זה נכון שסניף מקקומי שנותן לקהילה המקומית יתפס כחלק ממנה אבל בד”כ מבצעים כמו שעשו פלאפון שנה שעברה נתפסים יותר בכיוון הציני ולא ממש יוצרים חיבור בזכות זה