דפוס כל גרף עובר בימים אלו למתחם רייסדור בצומת הרחובות חזון איש – נחמיה. הם רצו להכריז על הפתיחה בצורה בולטת, כדי שכולם יידעו על המעבר הקרוב. אז מה עשו? שכרו מנוף בגובה 15 מטר והציבו עליו ארבעה שלטים באורך מלא, כדי שאף אחד לא יפספס. מנדי קוריץ, אחראי על ההפקה, שלח לנו תמונות כדי לוודא שאף אחד לא מפספס.
13 תגובות
עונת המלפפונים ביג טיים
אני לא מאמין.
וואהו
מדהים…
חשבו על זה לבד?
ובמילים אחרות, יש לכם משו מענין יותר למכור לנו<?
חני כתב:
לגמרי
בהצלחה חברים.
טוב לדעת שכל שאר הפוסטים לרוחכם 😉
מה עם חשיבה יצירתית?
מנופים ראינו כבר בעשרות מקומות אודברים גדולים, באזז לא צריך להיות גדול או ענק או מנוף או כמות של מטרים.
באז יכול להיות דברים קטנטנים שעושים המון המון רעש, חבל על הכסף הגדול הזה…
כמו כדור בתוך כדור שככל שהכדור בתוכו גדול יותר הרעש קטן…
בזבוז כסף…
בקיצר, תפנו אלי בחצי מחיר, באזז אמיתי שרבים לא ישכחו 🙂
מנדי קוריץ תותח של בחור
אלוף המבצעים וההפקות
לפחות אם השלט היה נראה טוב,
אבל בצורה כזאת?
חוצמזה היה צריך פה קצת עיצוב/קראיטיב
מאכזב!
סתם חיקוי זול של ברמן הלפרט.
הם הראשונים שחשבו שהגודל קובע, עם הרעיון “הקראייטיבי” של פשןט לקחת בקבוק שמן ולהגדיל אותו.
מה יש לומר קדמ פורץ דרך…
ל…….. ההדפסה עלתה זול כיון שהדפיסו את זה במקום.
ודוד מאיפה אתה מכיר אותי?
וחיים הרעיון של ברמן יוצר ב”כל גרף”והודפס שם….
בכל אופן חכו לסוף שבוע לפרסומות ברחובות(מבית “כל גרף”
ואתם מוזמנים להגיע לבקר במקום החדש ולהנות מהשירות….
ברמן הלפרט הראשוני שעלו על זה שהגודל קובע? הם גם רשמו על זה פטנט?
הם לא הראשונים כך שזה לא קשור להם…
הראשונים היה בפורום מנהלים ש”צ.לנדאו” עשה שלט ענק בגובה 12 מטר…
שגם זה יוצר ב”כל גרף” שכמה שנים כבר עושים את פורום מנהלים……