השבוע במדור זירת פרסום של ספי בר חי: מי רקח וכמה לקח בקמפיין עזרה למרפא >> שחקן חדש הגיע לעיר: מיתוג קולי >> כל מה שחדש השבוע בעולם הפרסום החרדי, קמפיינים שבדרך, תקציבים חדשים ותחרויות מדליקות >> וגם, איזה מוצר של אסם אפשר להשיג במכירה פומבית באינטרנט >> הפינות הקבועות והמרתקות. תיהנו!
3 תגובות
חבל לכם לשלם הרבה כסף בEBEY על השטוחים.
במכולת שלנו בפריפריה נשארו כמה חבילות.
הבוקר רוקנתי את כל החבילות למרבה התדהמה של המוכר…
הקמפיין של הרב פירר מעולה וחבל שהסיקור כל כך קצר. אבקש ממערכת פשקוויל להביא את הקמפיין ולכתוב עליו בהרחבה.
תודה רבה.
הקמפיין של שטראוס מעולה, מעניין שאלימלך הוא גם שם משפחה ולא כמו שזה נראה – אלימלך שוורץ שם פרטי ומשפחה. לדעתי הרבה מאוד אנשים יצטלמו ליד השלטים עם שמות המשפחה שלהם. מן הסתם יהיה לזה קד”מ אכזרי.
בנוגע למיתוג באמצעות צליל – הסיפור ישן ולא ברור מה נזכרו בזה עכשיו. אם תרצו, משהו שעוד לא נכנס לארץ ובחו”ל כבר עושים בזה שימוש זה מיתוג בניחוחות. אתם נכנסים לחנויות של מותגים מסוימים ובכולם יש ניחוח דומה. בעתיד המודעות שלהם בפרינט יתובלו בניחוח הנ”ל כדי להכניס את האנשים לאווירה כבר באמצעות העיתון אותו הם קוראים.
ואם שאלתם, לא, אני לא עפרה שטראוס. סתם עפרה אחרת שהחליטה להגיב כאן במדור של ספי בר חי. 🙂