אנשי הקריאייטיב ב’תוצאות אפקטיביות’ מצאו ויזואל עם אסוציאציה ברורה לכותרת מתבקשת של מבצעי ערב פסח – חכם מה הוא אומר. בחנוכה, המודעה הייתה מתפרשת לא נכון והמבקר לא היה מאשר אותה. בפסח, חכם חנוכה בולט, למבינים שבמגזר, והכותרת מסיטה את הדיון הציבורי לשאלה הגורלית האם שיטת שופרסל “שקל פחות מהמתחרים” באמת עובדת.
9 תגובות
אנשי הקריאיטיב?
המשקפים יפיפיות ושלא נדבר על השליקס….
כמה מכוער ככה מוכר
אבל איך אלכס חולה אהבה גנב לחכם חנוכה את המשקפים?
התמונה משדרת את
“חנון מה הוא אומר”
לא חכם.
ואני לא מאמין שהם רצו עד לחגיגה הידועה בה התתף החכם הנזכר לעיל. פשוט כתבו חנון בגוגל וזה מה שהופיע.
שוין.
זה לא ארז טל ?
יגיד כבודו: זה מזכיר את חכם רווח?
איפה.
תנו ל’אפיקים’ לעשות את זאביק והכל יראה אחרת. אה, עזריאל?
תשאלו את מיקו (צליל מתנגן כלפי מעלה בק’, ותופס את הצווארון כמו ערס שנות ה-60).
אילו זה היה מתפרסם בבטאון. הייתי רץ אץ לקיוסק הקרוב
קונה את ‘המודיע’ פופקורן ופחית קולה, והרי לנו מסיבה של ממש.
‘המבקר’ לא היה נשאר אדיש והיה כמובן מכה בפטיש.
כבודו שכח לברך?
הפרינט תופס את העין לשם שעשוע.
אבל כחכם שמייעץ לי בעניני קניות הייתי מתרחקת ת”ק על ת”ק פרסה.
הפזילה הלז לא משדרת סופר אמינות. לתשומת לב המפרסמים.
מי מנהל הקריאייטיב של תוצאות אפקטיביות?
יש לי הרגשה שהאיש מכיר את המגזר מאוד מאוד מרחוק.
ואם מישהו מחפש עוד ראיה, שיעיין ערך המודעה החילונית לחלוטין שעשו ל’מידות טובות’.
ככה זה – כשהם יורדים, עד התהום