מרכז העניינים
חינמון ארצי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
WebDuck
בניית אתרים
מילר פוינט
משרד פרסום
מקס דיגיטל
סוכנות דיגיטל
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
האם מכירים אצלנו במגזר את חכם חנוכה? אנשי הקריאייטיב של תוצאות אפקטיביות סבורים שכן, ואם לא, יכירו • קווים לדמותו של החכם האולטימטיבי: “מי שיתן לי את המחיר הכי זול למחשב אצלו אקנה” • לנדאו מחשבים במבצע נוסח ‘שופרסל’ ומודעה חגיגית מפארת את המדיה • בימים ההם בזמן הזה
landau1
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אנשי הקריאייטיב ב’תוצאות אפקטיביות’ מצאו ויזואל עם אסוציאציה ברורה לכותרת מתבקשת של מבצעי ערב פסח – חכם מה הוא אומר. בחנוכה, המודעה הייתה מתפרשת לא נכון והמבקר לא היה מאשר אותה. בפסח, חכם חנוכה בולט, למבינים שבמגזר, והכותרת מסיטה את הדיון הציבורי לשאלה הגורלית האם שיטת שופרסל “שקל פחות מהמתחרים” באמת עובדת.

חכם חנוכה מה הוא אומר בפסח 1
אילו הוציאנו ונתן לנו דיינו
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

9 תגובות

  1. המשקפים יפיפיות ושלא נדבר על השליקס….

    כמה מכוער ככה מוכר

  2. אבל איך אלכס חולה אהבה גנב לחכם חנוכה את המשקפים?

  3. התמונה משדרת את
    “חנון מה הוא אומר”
    לא חכם.
    ואני לא מאמין שהם רצו עד לחגיגה הידועה בה התתף החכם הנזכר לעיל. פשוט כתבו חנון בגוגל וזה מה שהופיע.
    שוין.

  4. יגיד כבודו: זה מזכיר את חכם רווח?
    איפה.
    תנו ל’אפיקים’ לעשות את זאביק והכל יראה אחרת. אה, עזריאל?
    תשאלו את מיקו (צליל מתנגן כלפי מעלה בק’, ותופס את הצווארון כמו ערס שנות ה-60).

  5. אילו זה היה מתפרסם בבטאון. הייתי רץ אץ לקיוסק הקרוב
    קונה את ‘המודיע’ פופקורן ופחית קולה, והרי לנו מסיבה של ממש.
    ‘המבקר’ לא היה נשאר אדיש והיה כמובן מכה בפטיש.

  6. כבודו שכח לברך?
    הפרינט תופס את העין לשם שעשוע.
    אבל כחכם שמייעץ לי בעניני קניות הייתי מתרחקת ת”ק על ת”ק פרסה.
    הפזילה הלז לא משדרת סופר אמינות. לתשומת לב המפרסמים.

  7. מי מנהל הקריאייטיב של תוצאות אפקטיביות?
    יש לי הרגשה שהאיש מכיר את המגזר מאוד מאוד מרחוק.
    ואם מישהו מחפש עוד ראיה, שיעיין ערך המודעה החילונית לחלוטין שעשו ל’מידות טובות’.
    ככה זה – כשהם יורדים, עד התהום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן