מודעה קריאייטיבית ומעניינת מתפרסמת בימים האחרונים באמצעי המדיה החרדים עבור חברת נתיב. הרעיון יפה, אבל אם תרפרפו פה בבלוג למודעות השונות של נתיב בשנים האחרונות לא תמצאו גריד אחיד, גם לא מסר, גם לא אסטרטגיה אחידה, בקושי לוגו. למה? אולי בגלל שאין להם מישהו קבוע שמייצר קו פרסומי ברור, אולי, מה שבטוח שלקוראי העיתון אין את הזמן להבין את זה.
כולי תקווה שהם יבחרו מישהו שינהל את המותג מבחינה פרסומית ויתחילו לייצר שם קו אחיד וברור על כל היתרונות של חברת נתיב, ויש כאלו. בינתיים, אנחנו מחכים.
8 תגובות
מישו יכול לתת מידע מה זה נתיב דור 3 ?
עזוב אותך הגריד, זה מה שמעניין כאן?
יותר מפתיע אותי שלא העלו קמפיין מייד עם תחילת המשבר של רימון.
ועוד יותר מפליא, תביאו את היתרונות שלכם מול רימון או כל מתחרה אחר.
אז מה כן, נתיב דור 3… כאילו אמרו, נמציא משו שאין להם
במקום לתת יתרונות בולטים מביאים שטויות
טיפשות
כשראיתי את המודעה בעיתון הייתי בטוח שזו מודעה ללימודים איפהשהו רק עכשיו (בגלל הפוסט) התעמקתי והבנתי.
כישלון של מודעה
רק אני שמתי לב שהשלט האמצעי מוביל להתנגשות באי תנועה?
רק אם הם היו לקוחים את היתרון האדיר שיש להם בהיותם החברה היחידה שקיבלה את אישור ועדות האינטרנט החרדיות, והיו ממנפים אותה היה להם מזמן 35000 מנויים – לפחות כמו רימון הדלי”ת.
מנהלים עם מבט מבעד לחור הפיסטוק.
חחח… הם כנראה התכוונו: ‘ככה זה בלי נתיב…’ (אם בכלל היו כוונות מיוחדות בקריאייטיב הזה)
@ דובי מלאך:
b@ דובי מלאך/b:
לא רק אתה,
זה פרסום של נתיב? או של 018?
למה לא דרך בראשית?
גרפיקה מיוחדת לכל אחד.
בקרוב: הדור השלישי של הגריד.