השבוע בתוכנית הותר לפרסום המשודרת מידי יום א’ ברדיו קול ברמה ע”י איתן דובקין: סקירה מיוחדת של מחאת הקוטג: עדי בן ישראל סגן עורך אתר גלובס מה הסיפור מאחורי הסערה התקשורתית. אם יש סיפור בכלל. • עמיר לוי יועץ לחברות בתחום מוצרי הצריכה על מערכת היחסים המורכבת של החברות, רשתות המזון והצרכן • משה ארלנגר מנהל שיווק של ההוצאה לאור פלדהיים האם יש עוד בר כזה שבוע הספר שכבר כאן. או שאלו עוד מבצעים שכבר התרגלנו אליהם • והפינות הקבועות: ספי בר חי עם ביקורת פרסום, אבי בנטוב סמנכ”ל השיווק של קו עיתונות דתית עם פינת השיווק והמכירות • ויקי אדמקר עם חדשות הפרסום והשיווק מבית פשקוויל.
[audio:http://pod.icast.co.il/dbb76b51-64bb-4466-811a-f0ba595abd2c.icast.mp3]