מקס דיגיטל
סוכנות דיגיטל
WebDuck
בניית אתרים
מילר פוינט
משרד פרסום
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מרכז העניינים
חינמון ארצי
סגן עורך אתר גלובס עדי בן ישראל על מחאת הקוטג’ • עמיר לוי על רשתות המזון והצרכן • משה ארלנגר מפלדהיים על שבוע הספר • ספי בר חי עם ביקורת פרסומות • אבי בנטוב עם פינת השיווק והמכירות • ויקי אדמקר עם חדשות הפרסום והשיווק מבית פשקוויל וויל וויל וויל
kol-barama
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

השבוע בתוכנית הותר לפרסום המשודרת מידי יום א’ ברדיו קול ברמה ע”י איתן דובקין: סקירה מיוחדת של מחאת הקוטג: עדי בן ישראל סגן עורך אתר גלובס מה הסיפור מאחורי הסערה התקשורתית. אם יש סיפור בכלל. • עמיר לוי יועץ לחברות בתחום מוצרי הצריכה על מערכת היחסים המורכבת של החברות, רשתות המזון והצרכן • משה ארלנגר מנהל שיווק של ההוצאה לאור פלדהיים האם יש עוד בר כזה שבוע הספר שכבר כאן. או שאלו עוד מבצעים שכבר התרגלנו אליהם • והפינות הקבועות: ספי בר חי עם ביקורת פרסום, אבי בנטוב סמנכ”ל השיווק של קו עיתונות דתית עם פינת השיווק והמכירות • ויקי אדמקר עם חדשות הפרסום והשיווק מבית פשקוויל.

[audio:http://pod.icast.co.il/dbb76b51-64bb-4466-811a-f0ba595abd2c.icast.mp3]
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן