ביום שישי האחרון, כשהגיעו ההורים לקחת את ילדם מהמעון, ציפתה להם הפתעה: דיילות חברת ‘בייביסיטר’ חילקו להן ערכות התנסות המכילות חיתולים ומגבונים לחים, ובלון צבעוני לילדים.
במסגרת הפעילות השיווקית, בחודשים הקרובים, מדי יום שישי, יחלקו דיילות ‘בייביסיטר’, בכל פעם באזור אחר בארץ, ערכת התנסות בגודל המתאים לילד. אל הערכה יצורף בלון ממותג עבור הילדים – וכן עלון מידע מפורט.
בחברת DPL, יצרנית ‘בייביסיטר’, מציינים: “לאור שביעות הרצון העצומה בקרב כל מי שהתנסתה בחיתולי ‘בייביסיטר’, אנו יוצאים בפעילות שמטרתה לתת לציבור החרדי להתנסות במוצר. אנו בטוחים כי אמהות המגזר החרדי המנוסות, ידעו לזהות חיתול טוב, ויהפכו גם הן ללקוחות מרוצות ונאמנות של ‘בייביסיטר'”.
הפעילות נערכת על ידי משרד הפרסום תוצאות אפקטיביות.
6 תגובות
הייתי בדיוק בגן בקרית הרצוג,פעילות יפה ומרשימה.
לא כתבתם איזה משרד עומד מאחורי הפעילות
שיווק מבריק
כתבו לך משרד תוצאות אפקטיביות.@ שוני:
מי עומד מאחורי הפעילות שלהם במגזר?
ידוע לי שהם עשו מיני סיבוב לפני כשנה וחצי בכמה משרדים נקודתיים בהכוונה של יועץ שיווק פלוני אבל מאז לא עשו שום פעילות עד לנראה לעיל
אני יודע שהם ישבו עם מנטה, והם הציעו להם את הקד”מ הזה כבר לפני שנה.
נראה לי קצת מוזר שהם עשו אותו עם משרד אחר.