מודעה של מפעל הפיס שעלתה לאחרונה ביומונים – באמצעות אפיקים – הציגה דמות “לוטוגוץ” של חייל במדים. במסגרת הקרדיט שמשרד הפרסום החרדי משייך למודעות שמגיעות מוכנות מהמשרד החילוני, עליו להתאים את המודעה לערכי המגזר ולבדוק שאין מסרים בעייתיים או תמונות שלא יעברו את הביקורת של “המבקר” בעיתונים שמרניים כמו המודיע.
במקרה של מפעל הפיס והחייל שהתמזל מזלו, אולי אפיקים ואולי המבקר של היומונים, מישהו כאן פישל.
ביקשנו תגובות ונפרסם אותן לכשיתקבלו.
4 תגובות
הם בהחלט עשו התאמה למגזר.
מחקו את הקרדיט של אדלר חומסקי ושמו את הקרדיט של אפיקים.
בזה בדיוק הסתיימה עבודת ההתאמה שלהם למגזר.
כמה מצחיק – ככה עצוב!
החייל הזה – עוד הכי “עדין” מכל הדמויות הפרועות האחרות.
לא נראה לי שזה פורסם בהמודיע
לא פורסם בהמודיע.
היתה שם איזו גוצה צהובה.