לאחרונה עלה קמפיין טיזרים מעניין לחברת ‘מבטח’ – תכנון וייעוץ משכנתאות, תחת הכותרת “4 טיפוסים מבקשים משכנתא – בחן את עצמך”. ארבעת הטיפוסים הם, איך לא, התמים, החובבן, אדם מן השורה והחכם. שלושת הראשונים נתקלים בבעיות מהותיות ולא יודעים איך לצאת מזה. האחרון, החכם מכולם, בוחר בייעוץ המומחים.
הקמפיין התפרסם בעיתונים המקומיים בירושלים, ביתר ובית שמש, ביתד יום ג’ ובהפלס – והופק על ידי הסטודיו הצעיר והמבטיח “מוגז עדין” בניהולה של שרית פדידה. גם על האסטרטגיה אחראי משרד אסטרטגיה חדש – “ופרצת”.
להגדלה לחצו על התמונה.
2 תגובות
את הקמפיין המלא אפפשר לראות כאן
http://parpar-studio.blogspot.co.il/2014/05/blog-post_31.html
קמפיין מרהיב כמו כל הקמפיינים והיצירות היוצאות תחת מכחולה של שרית פדידה וסטודיו מוגז עדין.
ספציפית לקמפיין זה, אני חושבת שהקמפיין המלא נראה טוב יותר מאשר מודעה בודדת.
הנה כאן: http://parpar-studio.blogspot.co.il/2014/05/blog-post_31.html?m=1
ובאותה הזדמנות, הבלוג הזה נמצא אצלי במועדפים, להשראה, ולפעמים גם להראות דוגמאות ראויות לחיקוי עבור לקוחות.