מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
WebDuck
בניית אתרים
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מרכז העניינים
חינמון ארצי
לאחרונה עלה קמפיין טיזרים מעניין לחברת ‘מבטח’ – תכנון וייעוץ משכנתאות, תחת הכותרת “4 טיפוסים מבקשים משכנתא – בחן את עצמך”. ארבעת הטיפוסים הם – איך לא – התמים, החובבן, אדם מן השורה והחכם. שלושת הראשונים נתקלים בבעיות מהותיות ולא יודעים “איך לצאת מזה”. האחרון, החכם מכולם, בוחר בייעוץ המומחים
MIVTACH
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

לאחרונה עלה קמפיין טיזרים מעניין לחברת ‘מבטח’ – תכנון וייעוץ משכנתאות, תחת הכותרת “4 טיפוסים מבקשים משכנתא – בחן את עצמך”. ארבעת הטיפוסים הם, איך לא, התמים, החובבן, אדם מן השורה והחכם. שלושת הראשונים נתקלים בבעיות מהותיות ולא יודעים איך לצאת מזה. האחרון, החכם מכולם, בוחר בייעוץ המומחים.

הקמפיין התפרסם בעיתונים המקומיים בירושלים, ביתר ובית שמש, ביתד יום ג’ ובהפלס – והופק על ידי הסטודיו הצעיר והמבטיח “מוגז עדין” בניהולה של שרית פדידה. גם על האסטרטגיה אחראי משרד אסטרטגיה חדש – “ופרצת”.

להגדלה לחצו על התמונה.

MIVTACH

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

2 תגובות

  1. קמפיין מרהיב כמו כל הקמפיינים והיצירות היוצאות תחת מכחולה של שרית פדידה וסטודיו מוגז עדין.

    ספציפית לקמפיין זה, אני חושבת שהקמפיין המלא נראה טוב יותר מאשר מודעה בודדת.
    הנה כאן: http://parpar-studio.blogspot.co.il/2014/05/blog-post_31.html?m=1

    ובאותה הזדמנות, הבלוג הזה נמצא אצלי במועדפים, להשראה, ולפעמים גם להראות דוגמאות ראויות לחיקוי עבור לקוחות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן