גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
WebDuck
בניית אתרים
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מרכז העניינים
חינמון ארצי
עם ריח הקיגעל והצ’ולנט שאפף את האוויר מיד בכניסתי לאולם המפגש, היה תענוג להכיר את האנשים שמאחורי התארים, חבר’ה חדורי מוטיבציה עם קבלות של עשייה שמניחים לרגע את התחרות והמכרזים בצד, במטרה אחת פשוט ‘להכיר’ פנים מול פנים את החברים לקבוצת הווטסאפ – ‘פאשקעוויל’
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

 

האנשים מאחורי התארים

עם ריח הקיגעל והצ’ולנט שאפף את האוויר מיד בכניסתי לאולם המפגש, היה תענוג להכיר את האנשים שמאחורי התארים, חבר’ה חדורי מוטיבציה עם קבלות של עשייה שמניחים לרגע את התחרות והמכרזים בצד, במטרה אחת פשוט ‘להכיר’ פנים מול פנים את החברים לקבוצת הווטסאפ – ‘פאשקעוויל’.

זה החל כבר מהזמנת החברים על ידי מוטי, בהמשך עם נאום ‘הגשמת החלום’ או נשמע יותר כמו ‘דרשת בר המצווה’ של האיש והאנרגיה מיכה שולם וכלה בכל אחד מאתנו שהציג את תפקידיו ועיסוקיו היום-יומיים בתוך עולם של מדיה נודדת, החל מהפרינט ועד הדיגיטל. כשכל אחד מושך לכיוון שלו, עד הפסיקה החדה של הקופירייטר פרומר עם הקול המנדטוני האופייני לו. לא פרינט לא דיגיטל אלא רעיונות ומילים…

פסיקה זו הזכירה לי מקרה בתחילת דרכי בענף הפרסום. עם פתיחת משרד ‘קריאייטיב מיזם’, התגלגלה אלינו לקוחה, מנהלת ארגון מכובד. עם סיכום הבריף ויציאתנו לדרך, יידענו אותה שתמתין לטלפון מהקופירייטר. לאחר שזה האחרון התמהמה, היא התקשרה: “היי, תאמר לי בבקשה מתי יתקשר אלי הקומבינטור שלך…? (במבטא פולני). כך היא ראתה לנכון לציין את תפקידו.

אכן. בואו נודה על האמת, לרוב אנו מלעיטים את הלקוחות בעולם מושגים זרים ומוזרים להם שתכל’ס כל חפצם הוא לקבל רעיונות ולראות תוצאות. ללא ספק, אני מתחבר לסיכום הנחרץ מבית פרומר.

אסיים בנימת שאפו למוטי רובינשטיין, על החזקת פורום הפרסום הבועט במרשתת החרדית. לזילברברג ושולם על ההשקעה העצומה והיוזמה. וכמובן קרדיט לצלם בועז בן ארי שעצם התמרון בין הפלאש לקנייטש משדר על אמנות (:

ושנפגש רק…

שילה שאער

 בעלים משותף ומנכ”ל

חברת ‘קריאייטיב מיזם’

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן