משרד הפרסום של שימי רווח, שחור ולבן, מוביל בתקופה האחרונה קמפיין השקה / מיתוג-מחדש למלון אריסטוקרט בבני ברק, הלא הוא ויז’ניץ ציפורי קלאס לשעבר. במסגרת הקמפיין מספרים לנו על שיפוץ מסיבי, שינוי בעלות, סוויטות וחדרי בוטיק משודרגים ומפוארים, אירוח מלונאי אקסקלוסיבי ברמה, אולמות מחודשים לאירועים יוקרתיים ומה לא.
מן המפורסמות הן כי מי שנכווה ברותחין נזהר אף בצוננים, וזו הסיבה בגינה רבים מעדיפים שלא להזמין חדר במלון “מחודש” או “משודרג” לאחר היכרות ראשונית לא מלהיבה, בלשון המעטה. באופן אישי, התרשמתי מעבודת המיתוג המחושבת של ‘שחור ולבן’ אך התקשיתי לדמיין “מלון” + “יוקרתי” בלב בני ברק. הייתי שם בעבר ואפילו ישבתי על כורסאות המסאז’ שהוצבו בלובי (המפגש של חברי פאשקעוויל נערך באחד האולמות שם, זוכרים?). אז שיפצו, אחלה, מה כבר יכלו לעשות שם?
אבל פתאום הופיע שרגא ניימן ושיתף בפייסבוק חוויה אישית שלו מהמקום. וזה, איך אומרים? זה כבר סיפור חדש לגמרי. אינני יודע אם מדובר בתוכן שיווקי עטוף היטב או שיתוף תמים (איך שרגא ותמים משמשים בערבוביה, איך) של חוויה טובה. מה שאני כן יודע זה שהוא גרם לי להרהר שוב בנושא ולחשוב שאולי יש דברים בגו. אולי שווה לבקר ולהתרשם מחדש.
נראה לי שהמסקנה ברורה.
2 תגובות
שרגא בחור מאוד ספונטני…
הוא פשוט אוהב לשתף רגעים מיוחדים
זה דרכו תעקבו אחריו
https://www.facebook.com/profile.php?id=1694811666&fref=ts
האם האם ספרדי כמוני שאוהב אוכל שטובל בפלפלים חריפים ימצא את עצמו במלון?