גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
מרכז העניינים
חינמון ארצי
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
WebDuck
בניית אתרים
אחרי המיתוג הנוצץ של ‘שחור ולבן’ למלון החדש בבני ברק (לא באמת חדש) הגיע שרגא ניימן והסביר למה כדאי להתארח במלון
SHRAGA
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

משרד הפרסום של שימי רווח, שחור ולבן, מוביל בתקופה האחרונה קמפיין השקה / מיתוג-מחדש למלון אריסטוקרט בבני ברק, הלא הוא ויז’ניץ ציפורי קלאס לשעבר. במסגרת הקמפיין מספרים לנו על שיפוץ מסיבי, שינוי בעלות, סוויטות וחדרי בוטיק משודרגים ומפוארים, אירוח מלונאי אקסקלוסיבי ברמה, אולמות מחודשים לאירועים יוקרתיים ומה לא.

מן המפורסמות הן כי מי שנכווה ברותחין נזהר אף בצוננים, וזו הסיבה בגינה רבים מעדיפים שלא להזמין חדר במלון “מחודש” או “משודרג” לאחר היכרות ראשונית לא מלהיבה, בלשון המעטה. באופן אישי, התרשמתי מעבודת המיתוג המחושבת של ‘שחור ולבן’ אך התקשיתי לדמיין “מלון” + “יוקרתי” בלב בני ברק. הייתי שם בעבר ואפילו ישבתי על כורסאות המסאז’ שהוצבו בלובי (המפגש של חברי פאשקעוויל נערך באחד האולמות שם, זוכרים?). אז שיפצו, אחלה, מה כבר יכלו לעשות שם?

אבל פתאום הופיע שרגא ניימן ושיתף בפייסבוק חוויה אישית שלו מהמקום. וזה, איך אומרים? זה כבר סיפור חדש לגמרי. אינני יודע אם מדובר בתוכן שיווקי עטוף היטב או שיתוף תמים (איך שרגא ותמים משמשים בערבוביה, איך) של חוויה טובה. מה שאני כן יודע זה שהוא גרם לי להרהר שוב בנושא ולחשוב שאולי יש דברים בגו. אולי שווה לבקר ולהתרשם מחדש.

מלון אריסטוקרט המחודש: פתאום הופיע שרגא ניימן וסיפר סיפור חדש 1 מלון אריסטוקרט המחודש: פתאום הופיע שרגא ניימן וסיפר סיפור חדש 2

נראה לי שהמסקנה ברורה.

מלון אריסטוקרט המחודש: פתאום הופיע שרגא ניימן וסיפר סיפור חדש 3

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן