למרות הטיימינג הבעייתי, אני מתפתה לפרסם את המודעות המדליקות של סטודיו Keysharon אשר פורסמו ב’ידיעון הכפר’, עיתון המופק בכפר חב”ד ומיועד לקהל חבדי בכל רחבי הארץ. המודעות מעניינות מאוד וליפסקר מנגן לא פחות טוב.
למרות הטיימינג הבעייתי, אני מתפתה לפרסם את המודעות המדליקות של סטודיו Keysharon אשר פורסמו ב’ידיעון הכפר’, עיתון המופק בכפר חב”ד ומיועד לקהל חבדי בכל רחבי הארץ. המודעות מעניינות מאוד וליפסקר מנגן לא פחות טוב.
אולי יעניין אותך גם:
הרשמו לניוזלטר של פאשקעוויל
15 תגובות
בשביל גישה ממוקדת לקהל יעד ספציפי זה טוב.
אגב, וודקה בחב”ד זה בערך כמו “ימים” בחתונה ליטאית, אני לא ממש משוכנע שאפשר בלי…
אתה רציני?
לי זה נראה כמו מודעה מתחרות של:
מתחתנים? מותר לחסוך.
נייס
אהבתי
יפה מאד
אבל למה הוודקה בבקבוק של נביעות?
יש מודעות שלא צריך להם
משרד פרסום גדול כדי להצליח
כי למודעה טובה צריך י צ י ר ת י ו ת
רק בחב”ד!
אורחת כתב:
להראות כאילו הבן אדם הביא מהבית וודקה בשביל לרקוד.(בחב”ד?)
יפהההה
הוודקה טובה
השניצל לא.
רעיון טוב, טיפוגרפיה מזעזעת.
גדלי פונטים שונים.
סוגי פונטים.
שבירת שורות לא נכון.
מרווחים.
טוב, בשביל ליפסקר זה נהדר, אז מי אני?!…
אורחת כתב:
אני האידיוט כאן או את?
רעיון מקסים, ביצוע פחות. (וזה נוגע מר דויטש, לביצועיסטים מתחילים במשרדים קטנים :))
לאלה ששאלו על נביעות, זה לא וודקה, כי ליפסקר מרקיד והנוזל היחיד שנצרך הוא מים, להרגע מהריקודים.
השאלה על הנביעות באמת?
נו, ב’מת: זה הרעיון, שלא צריך וודקה! ולא גומרים את השניצל!
הפקוס הוא לא על המוצר המוצע כך שזוכרים את מודעה אבל פחות את הזמר ושמו.
מבחינה קרייאטיבית המודעות מצויינות.
רעיון מעולה, גם הביצוע לא רע. הייתי מחליפה את הרקע השחור (מדובר בחתונה… שמח… אתם יודעים…) בדחיפות 🙂