מקס דיגיטל
סוכנות דיגיטל
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
WebDuck
בניית אתרים
מרכז העניינים
חינמון ארצי
מילר פוינט
משרד פרסום
לא צריך וודקה
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

למרות הטיימינג הבעייתי, אני מתפתה לפרסם את המודעות המדליקות של סטודיו Keysharon אשר פורסמו ב’ידיעון הכפר’, עיתון המופק בכפר חב”ד ומיועד לקהל חבדי בכל רחבי הארץ. המודעות מעניינות מאוד וליפסקר מנגן לא פחות טוב.

שמח, למרות הטיימינג 1
לא צריך וודקה
שמח, למרות הטיימינג 2
לא צריך שניצל
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

15 תגובות

  1. בשביל גישה ממוקדת לקהל יעד ספציפי זה טוב.
    אגב, וודקה בחב”ד זה בערך כמו “ימים” בחתונה ליטאית, אני לא ממש משוכנע שאפשר בלי…

  2. אתה רציני?
    לי זה נראה כמו מודעה מתחרות של:
    מתחתנים? מותר לחסוך.

  3. יש מודעות שלא צריך להם
    משרד פרסום גדול כדי להצליח

    כי למודעה טובה צריך י צ י ר ת י ו ת

  4. רק בחב”ד!

    אורחת כתב:

    יפה מאד
    אבל למה הוודקה בבקבוק של נביעות?

    להראות כאילו הבן אדם הביא מהבית וודקה בשביל לרקוד.(בחב”ד?)

  5. רעיון טוב, טיפוגרפיה מזעזעת.
    גדלי פונטים שונים.
    סוגי פונטים.
    שבירת שורות לא נכון.
    מרווחים.
    טוב, בשביל ליפסקר זה נהדר, אז מי אני?!…

  6. אורחת כתב:

    יפה מאד
    אבל למה הוודקה בבקבוק של נביעות?

    אני האידיוט כאן או את?

  7. רעיון מקסים, ביצוע פחות. (וזה נוגע מר דויטש, לביצועיסטים מתחילים במשרדים קטנים :))

    לאלה ששאלו על נביעות, זה לא וודקה, כי ליפסקר מרקיד והנוזל היחיד שנצרך הוא מים, להרגע מהריקודים.

  8. השאלה על הנביעות באמת?

    נו, ב’מת: זה הרעיון, שלא צריך וודקה! ולא גומרים את השניצל!

  9. הפקוס הוא לא על המוצר המוצע כך שזוכרים את מודעה אבל פחות את הזמר ושמו.
    מבחינה קרייאטיבית המודעות מצויינות.

  10. רעיון מעולה, גם הביצוע לא רע. הייתי מחליפה את הרקע השחור (מדובר בחתונה… שמח… אתם יודעים…) בדחיפות 🙂

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן