בולטון פוטנציאל העלו קמפיין לקפה עלית “להתעורר”, ואפיקים מסבירים לנו שיש הרבה דרכים להתעורר אבל רק דרך אחת להישאר ערניים. אמא שלי שותה רק ‘רד מאג’ של נסטלה, וגם אני. אחלה קפה, ואחלה קמפיין. במהדורה הקרובה של ליל שישי בשטיבל נפרסם תמונות מהקד”מ הרציני שעשו באפיקים. אגב, הבוקר שתיתי קפה אחרי התפילה ב’זכרון מויישה’. תודה לבחורים מצוות הקד”מ.
קרדיט • אפיקים • מנהל לקוח: שרי טווסי • סופרוויזר: גיל קליין • תקציבאי: יהודית דויטש • מנהל קריאייטיב: עמיחי עשאהל • קופי: מתניה טל • יח”צ: שניאור רוזן
10 תגובות
בסה”כ מודעה נחמדה,
אבל ביחס לקמפיין של עלית, מבחינתי דווקא האחרון לוקח.
שאפו!
למרות שאני לא מתפללת ב’זכרון מוישה’ כבר הספקתי לשמוע על הקד”מ שהם עשו מבעלי..
אהבתי! חזק!
יש גם הרבה דרכים לעשות פרסום …
רק ג’יקובס!!!
התעוררתי, אבל ב 10.15,
חוץ מזה יפה מאוד
גיי שלאפען – שמסתובב על האוטובוסים , מילולית אנטיתזה לאלול, מעשית, מקפיץ הרבה יותר
בוא לא ניסחף מדובר במודעה טובה אבל אני לא רואה את הטאצ’ של עמיחי.
לייקתי.
אפיקים עלו על הגל.
מעולה!!!!!
מודעה על הפנים!
אין שום צורך בהסבר.