עושה רושם שהרעיון למוצר עצמו, מעולה ופרקטי רק חבל שאופן השיווק קצת מפוספס לטעמי…
@ נתי ברג:
שמעת על שפה?
ויז’אל שצריך להסביר -מאבד את קראייטיביותו
וקופי שצריך ויז’אל זה פשוט מדרש תמונה..
*ויז’ואל
אני חושב שהקריאיטיב הכי מתאים למודעה הזו זו תמונה של הטלפון הציבורי הישיבתי כאשר אפרקסת הטלפון משתלשלת אל על (יוצאי הישיבות יבינו) תחת הכותרת
‘השיחה מועברת לתא הקולי’
לאחמ”כ הכל כרגיל
מה שבטוח שהילד הקטן לא קשור (אם כבר אז תמונה של אבא ובחור ישיבה)
7 תגובות
לא מוצלח, במבט ראשון ושני אי אפשר להבין את הקשר בין התמונה למושא הפרסום והמלל.
חבל.
באדיבות פאשקעוויל..
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3973605,00.html
עושה רושם שהרעיון למוצר עצמו, מעולה ופרקטי רק חבל שאופן השיווק קצת מפוספס לטעמי…
@ נתי ברג:
שמעת על שפה?
ויז’אל שצריך להסביר -מאבד את קראייטיביותו
וקופי שצריך ויז’אל זה פשוט מדרש תמונה..
*ויז’ואל
אני חושב שהקריאיטיב הכי מתאים למודעה הזו זו תמונה של הטלפון הציבורי הישיבתי כאשר אפרקסת הטלפון משתלשלת אל על (יוצאי הישיבות יבינו) תחת הכותרת
‘השיחה מועברת לתא הקולי’
לאחמ”כ הכל כרגיל
מה שבטוח שהילד הקטן לא קשור (אם כבר אז תמונה של אבא ובחור ישיבה)