מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
מרכז העניינים
חינמון ארצי
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
WebDuck
בניית אתרים
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי

7 תגובות

  1. לא מוצלח, במבט ראשון ושני אי אפשר להבין את הקשר בין התמונה למושא הפרסום והמלל.
    חבל.

  2. עושה רושם שהרעיון למוצר עצמו, מעולה ופרקטי רק חבל שאופן השיווק קצת מפוספס לטעמי…

  3. ויז’אל שצריך להסביר -מאבד את קראייטיביותו
    וקופי שצריך ויז’אל זה פשוט מדרש תמונה..

  4. אני חושב שהקריאיטיב הכי מתאים למודעה הזו זו תמונה של הטלפון הציבורי הישיבתי כאשר אפרקסת הטלפון משתלשלת אל על (יוצאי הישיבות יבינו) תחת הכותרת
    ‘השיחה מועברת לתא הקולי’
    לאחמ”כ הכל כרגיל
    מה שבטוח שהילד הקטן לא קשור (אם כבר אז תמונה של אבא ובחור ישיבה)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן