גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
WebDuck
בניית אתרים
מרכז העניינים
חינמון ארצי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מהדורת כ”ד של ליל שישי בשטיבל יוצאת לדרך. על תקציבים שעוזבים את טריו, על תקציב חדש שבא לטריו, על תקציבים חדשים בתוצאות אפקטיביות ועל עוד הרבה דברים מעניינים. ואיך לא, פינת הפפראצי השבועית.
פאשקעוויל על המסך - דינקיס מתחבא מימין
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

מהדורת כ”ד של ליל שישי בשטיבל יוצאת לדרך. מתחילים עם מגזין הרדיו ‘הותר לפרסום’ בהגשת איתן דובקין, המשודר מידי יום חמישי בשעה 20:00 ברדיו קול ברמה. השבוע בתוכנית: אריה פרנקל, מנהל מחלקת היח”צ בגל אורן BSD על מעורבות בקהילה, האם זה אפקטיבי ואיך מודדים. איתן ששון, משנה למנכ”ל ניופארם, על הקמפיין הייחודי מבית מקאן אריקסון. למה שטראוס-עילית מחלקת כסף בחטיפים ואיפה נמצאים החטיפים הזוכים. שלום גולדשמיט, סמנכ”ל שיווק בהצורפים, על שוק החנוכיות המתעורר פעם בשנה. והפינות הקבועות: ישורון תורג’מן עם חדשות פשקוויל, ספי בר חי בביקורת פרסום ועורכי העיתונים עם כותרות השבוע. האזנה עריבה.

[audio:http://pod.icast.co.il/1842bd5d-212a-4236-971c-f700517a6d17.icast.mp3]

עדכונים מהשטיבל

  • נפתח את העדכונים עם תקציב קופ”ח כללית, שמסקרן את הענף כולו ומשגע את הגורמים המעורבים בו. בימים האחרונים הציפו אותנו במבול מידע אודות הפגישות שנערכו השבוע בין הקודקודים השונים. אחרי עיון במיילים, מחיקת ‘סמסים’, הצלבת מידע, שיחות רקע וירידה לפרטים הקטנים, החלטנו לפרסם כדלהלן: החלטה סופית-סופית-סופית תתקבל בימים הקרובים. תהיו בטוחים (לא משנה באיזו קופ”ח) שנהיה ראשונים לעדכן.
  • מודה ועוזב: אחרי שסיפרנו לפני כחודש על חברת השכרת הרכב הרץ שעוזבת את טריו ומגששת בקרב שלושה משרדי פרסום, מגיעות אלינו שמועות עקשניות אודות העדפה לאחד המשרדים. השמועות, מטבע הדברים, לא מאומתות. נצטרך להמתין להכרזה הרשמית כדי לתת את הכבוד הראוי למשרד הזוכה.
  • ועוד עזיבה: אקספון 018 מודיעים רשמית על עזיבתם את טריו. חנוך רפפורט, מנהל השיווק במגזר החרדי, אומר לפאשקעוויל כי תוך שבוע יקבלו החלטה סופית בחברה, באשר למשרד החדש שילווה אותם בפעילותם השיווקית. “בקרוב יעלה קמפיין חדש ומפתיע”, הוא אומר לנו, “חכו להפתעות”. אנחנו מחכים.
  • תקציב על גלגלים בדרך: שמועות בלתי מאומתות גורסות כי תקציב הפרסום של חברת הרכב סובארו עושה את דרכו לטריו. התקציב מטופל במגזר הכללי באמצעות אדלר-חומסקי, וכנראה שלא מדובר בצירוף מקרים. כל מה שנותר הוא ללחוש את תפילת הדרך בכוונה מרובה. בהצלחה.
  • עדיין בעסקי טריו: לאחר שסיפרנו במהדורות הקודמות על מכתבי הפיטורין שקיבלו עובדי טריו, ועל גיוס מחדש של עובדי אותה מחלקה לקבוצת אפיקים, נודע לנו בימים האחרונים כי קיימים חילוקי דעות באשר לרמת השכר והתנאים של העובדים המבקשים להיקלט במשרד החדש. בשבוע שעבר סיפרנו על רחלי גרינוולד, שנקלטה בקבוצת אפיקים, ואם נודה ונעזוב, תרחמו עלינו. ובכן, המידע לא היה מדויק. עובדי טריו (לשעבר) טרם נקלטו באפיקים ועתידם המקצועי לוט בערפל. לפאשקעוויל נודע כי אחדים ביניהם ניגשו לראיונות עבודה במשרדים מתחרים, חלקם נקלטו, והודעה רשמית אודות המינויים החדשים תצא בשבועות הקרובים. מעניין.
  • נעבור לתוצאות אפקטיביות, לנכסי ד(לא)ניידי: ברכות ואיחולים על תקציב חדש שנקלט במשרד. מדובר בחברה לשיווק ועקנין-אלמוג, שתשווק את הפרויקט הראשון ברמה ג’ – בית שמש. ברכות ואיחולים.
  • טעמו וראו כי טוב: ואם כבר תוצאות אפקטיביות ותקציבים חדשים, השבוע נחשפנו לקמפיין חדש עבור חברת המזון מיה. לא נאריך (פוסט בשבוע הבא אי”ה), רק נציין כי הקמפיין החדש עלה זמן קצר אחרי שהמתחרה הגדולה, טעמן, עזבה את המשרד. אהממ…
  • בשביל הנשמה: שמועות מספרות כי משרד הפרסום דמיון אחראי על קמפיין מיתוגי גדול של רדיו קול ברמה. נשמע טוב, נשאר רק לראות.‬
  • גל-אורן מתגייסים להצלת המדינה: השבוע, ניסינו לראיין את מנכ”ל מועצת ישע, נפתלי בנט, בנוגע להקפאת הבנייה הממשמשת ובאה, על פי הדרישה האמריקנית (עבור ‘בקהילה’). אחרי אינספור ניסיונות, הוא ביקש להתנצל ואמר לנו:  “אני לא יכול לדבר כעת… אנחנו עובדים על קמפיין ענק נגד ההקפאה… אנחנו מפעילים לחץ כבד על השרים כדי שיצילו את המדינה… אני חייב לרדת, ביי!”. השיחה נותקה. ברקע שמענו המולה גדולה. לרגע היה נשמע כאילו בנט נמצא בעיצומו של קמפיין בחירות גורלי שיקבע את עתידה של המדינה. היום נודע לנו שידי אנשי גל-אורן היו במעל. לייק.
  • עוד גל-אורן: קמפיין ייחודי של פלדהיים עטף השבוע, באהבה גדולה, את עיתון בקהילה המשודרג. פלדהיים יצרו שער מיוחד עבור העיתון ורשת חנויות הספרים ממשיכה להוביל קו מיתוגי נפלא. בל נשכח את השת”פ המעולה עם RC קולה, (קמפיין הענק של אפיקים תחת הסיסמה “כל שישייה והסיפור שלה”).
  • גם הצורפים בתמונה: רשת חנויות כלי הכסף יצאו בקמפיין “כנפיים” מיוחד. קוראי  עיתון משפחה ובקהילה, יכולים החל מהיום בבוקר לפתוח את העיתון באמצע, ועמוד נוסף יבצבץ שם. אם יפתחו גם אותו, יחשפו לפרסומת ברוחב שלושה עמודים. טריפל. נייס.
  • פאשקעוויל ממשיך להשתדרג: שמעתם על כנס אילת לעיתונות? ובכן, שליח פאשקעוויל לכנס אילת לעיתונות, נוחעם ברזסקי, יסכם מדי ערב את הפאנלים המורחבים בצורה מקצועית, ויקנח בתובנות משלו, על הא ועל דא, כדרכו בקודש. הכנס יתפרס על פני כל השבוע הקרוב וישתתפו בו כל האייקונים הבכירים בתעשיית העיתונות, מכל המגזרים. מגזרנו הצנוע יהיה מיוצג בבוקרו של יום שני, בפאנל מורחב בהנחיית חיים זיסוביץ. משתתפים: שר הבינוי והשיכון, אריאל אטיאס; עורך חדשות משפחה, יוסי אליטוב; כתב פוליטי מבית קו עיתונות, אבי בלום; כתב לענייני חרדים בערוץ 10, אבישי בן חיים; בעל טור בידיעות אחרונות ומשרבט תחת שם עט גם בהמודיע, מנחם גישייד; ועוד יהודי יקר העונה לשם – שחר אילן. אנו מקווים שיהיה מעניין, אתם מוזמנים להשתתף בועידה הוירטואלית שנציג כאן בפאשקעוויל.

פפראצ’י

ליל שישי בשטיבל #24 1
יואל ווקסברגר על כסא “מלכות” בחמי געש

בהוקרה רבה: עמותת מאיר פנים ערכה בסופשבוע שעבר ערב הוקרה למאות מתנדבי הארגון ברחבי הארץ. הכנס התקיים בסינמה סיטי – גלילות וכלל ערב קוקטייל מיוחד בהנחיית המאסטר-שף קובי אריאלי.

ליל שישי בשטיבל #24 2
הכסאות מחכים, המתנדבים בתור לפופקורן

ליל שישי בשטיבל #24 3
קובי אריאלי בסטנדאפ התנדבותי

האחים למשפחת הורוויץ שי ויצחק הגיעו השבוע לקורס תקשורת, דוברות ויחסי ציבור ב’לומדה’ אותו מרכז יקיר המערכת – חיים גיל – והרצו בפני התלמידים את משנתם. במשך כחמש שעות הרצו שי ויצחק הורוויץ על רזי היחצנות והעיתונאות. שי הורוויץ, מנכ”ל חברת “פרסום נטו”, הסביר כיצד מיחצנים חברות ואישי ציבור, על הצורה בה מוציאים ידיעה לתקשורת ואיך מתמודדים עם עיתונאים שמציגים תחקיר כנגד הלקוח. יצחק הורוויץ – בעבר כתב העיתון משפחה וכיום עובד עם המתחרה – בקהילה, גילה לדור הבא של העיתונאים כיצד הופכים לכתבי שטח מובילים. אגב, הרישום למחזור השני נמצא בעיצומו ומספר המקומות מוגבל (אשכרה מוגבל!).

ליל שישי בשטיבל #24 4
חיים גיל, יצחק ושי הורוויץ (צילום: נתי קידר, חדשות 24)

השבוע, חבר מערכת פאשקעוויל הירושלמי (חוצניק) בא לבקר את חברי מערכת פאשקעוויל הבני ברקים (דינקיס ושות’). הנה תוצאות הביקור בתמונות:

ליל שישי בשטיבל #24 5
המסך ההפוך של יוני – ככה מעצבים אתרי אינטרנט!

ליל שישי בשטיבל #24 6
פאשקעוויל על המסך – דינקיס על המחשב מימין

ליל שישי בשטיבל #24 7
גשר מנהטן – משרדי אריאל & יוני בגוון רטרו אמיתי

ליל שישי בשטיבל #24 8
הכניסה למשרדי ברמן הלפרט

ליל שישי בשטיבל #24 9
האופניים הצפוניות של… במרכז בלובי

ליל שישי בשטיבל #24 10
האופניים – מזוית מיתוגית יותר

ליל שישי בשטיבל #24 11
הלפרט בשיחה רצינית עם דינקיס – מעבר לשולחן

ליל שישי בשטיבל #24 12
אריאל ברמן – אחלה גי’נגל

ליל שישי בשטיבל #24 13
מגדלי ב.ס.ר 3 עובדים 24/6 רצוף

פינת המזל”ט

ליוסי ברויער ארט דירקטור במנטה ליום הולדתו

לישראל פלר, סגן עורך חדשות משפחה, לרגל הולדת בנו.

וליוסי ברלינר, מנהל תיקי לקוחות בקליעה למטרה, לרגל הולדת בנו.

שתזכו להכניסו בבריתו של אברהם אבינו עליו השלום, לגדלו לתורה, לחופה ולמעשים טובים. אמן ואמן.

צ’אבעס!

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

18 תגובות

  1. תגידו לחבר’ה בתוצאות אפקטיביות שיש מושג של צינון ולקחת מתחרה מייד לאחר שהלקוח עוזב זה לא אתי לענ”ד.

  2. קצת נסחפתם עם הפפראצ’י. זה נחמד וזה טוב. אבל מדי זול…

    תביאו תמונות שיותר קשורות ולא נסיכים עטופים בחלוק מגבת, ולא אתר בניה משעמם.

    לא תרבותי לענ”ד.

  3. @ רוני:
    לפי מה שנכתב בשטיבל לפני חודש, המהלך של עזיבת טעמן הוא ישן ומתבשל כבר חצי שנה.
    כך שצינון ככה”נ כבר היה.

  4. המשפוחה מתרחבת, אה?
    דונט וורי, שמועות אומרות שיש עוד אח בדרך…

  5. סובארו עובדת במגזר הכללי כבר המון שנים עם JWT (עוד מימי טמיר כהן).
    אדלר חומסקי לעומת זאת, עובדים במגזר הכללי עם צ’מפיון מוטורס, אחד מיבואני הרכב הגדולים בישראל (סיאט, סקודה, אוודי, פולקסוואגן).

    אז מה הקשר לטריו??

  6. מעניין איך אין אף מילה על הסיפור (אם תרצו – הפרשה) של השבוע – קופת חולים מאוחדת.
    דו”ח המבקר מספר על התנהלות שערורייתית עם משרד הפרסום שלהם…
    האם יש לזה השלכות? האם זה ישנה את תמונת משרדי הפרסום.
    בכל זאת, זוהי קופת החולים הגדולה בציבור החרדי ואחד מהפרסמים הגדולים במגזר.

  7. בושה של תמונה שמתם בפפראצ’י………….
    בזיון למצולם!

  8. כך כתבתם:
    “משתתפים: שר הבינוי והשיכון, אריאל אטיאס; עורך חדשות משפחה, יוסי אליטוב; כתב פוליטי מבית קו עיתונות, אבי בלום; כתב לענייני חרדים בערוץ 10, אבישי בן חיים; חסיד גור בעל טור בידיעות אחרונות ומשרבט תחת שם עט גם בהמודיע, מנחם גישייד; ועוד יהודי יקר העונה לשם – שחר אילן”.

    איזה חסיד יוסי אליטוב?
    ולאיזה חוג משתייך אטיאס?
    והאם אבי בלום שייך ל’חניכי’ או ל’פונביז’?
    ומה שורשיהם החוגיים של אבישי בן חיים ושחר אילן?

    הנבזות שלכם להוסיף על יד שמו של עיתונאי מוכר במגזר את מוצאו הקהילתי, בלי שיש לכך כל ערך חדשותי, מה שלא נעשה לעמיתיו, מוכיח רבות על מקצוענותכם ומקשה להאמין כי נכתב בתום לב. יש כאן כוונה לפגוע באלפי איש.
    שלא לדבר על ההתייחסות האישית שלכם למקצועו והניסוח המשתלח ופוגע . אבל זו כבר בעיה שלו.

  9. רוז, כשיש מישהו יוצא דופן, בדרך כלל מתמקדים דווקא בו, ומסבירים, אם בגלוי אם ברמז, מדוע דווקא הוא יוצא דופן.
    כל העיתונאים המוזכרים באייטם משולבים במקומות עבודה רלוונטיים למוצאם-השתייכותם המגזרית. פרט למישהו אחד, חסיד גור. אני לא יודע עד כמה הוא עיתנאי, אבל קשריו הענפים יכולים להביא אותו להשתתף בכל פאנל אפשרי. אפילו לנאום בהפגנה של הסטודנטים נגד החרדים. תשאל את נחשוני.
    אותו חסיד גור, מנחם גשייד שמו, בוחר לכתוב בהמודיע תחת שם בדוי. רק קוראי ידיעות אחרונות יכולים לקרוא את מאמריו המופיעים תחת שמו המלא.
    זה משעשע, לפחות אותי, לכן הזכרתי זאת.
    אין הכוונה חלילה לפגוע באלפי חסידי גור, ובטח שלא במגזר החרדי כולו.
    ואתה יודע מה? לא התכוונתי לפגוע אפילו בגשייד עצמו.

  10. רוז, מה קרה? כולה חסיד גור, שיגיד תודה שמישו שם לב איליו.
    חוצניק כל מילה בסלע! והיית עדין.

  11. חוצניק

    מנחם גשייד הוא עיתונאי. נקודה.

    ובקשר לפסבדון שלו בהמודיע, זה כבר מזמן סוג של הרגל.

  12. @ רוז:
    כמו שב”המבשר” יעלו על נס את נפלאות פרוש,
    וב”המודיע” את נפלאות ליצמן,
    כאן מתיחסים כך ל”גערעס”. (ול”המודיע”…)

    רוצה תשאר כאן, לא רוצה אז לא.
    הציפייה לאוביקטיביות אינה במקומה.

  13. @ ראלי:

    במחילה. מה זה הקשקוש המטומטם הזה?

  14. @ נטע נינארי:
    מה קפצת?

    הקשקוש המטומטם הזה בא לומר לאור סגנון ההתיחסות,
    שזכותו של כל האחד להביע בביתו את דעתו.

  15. @ ראלי:

    קח פריט טריוויה: קליקשטיין זו משפחה גוראית.

  16. היי הלו,
    בהתחלה זה היה נראה לי משהו ציני, לא התערבתי.
    מישהו פה באמת חושב ברצינות שהייתה כוונה לפגוע במישהו?

    נו באמת, צאו מזה.

  17. לפעמים אתה יכול לפגוש אדם המציג חזות מקצועית, משכילה, בוגרת בתי ספר לפרסום, שהשיח איתו נעים ומעמיק. אבל ברגע אחד, גם אם אתה משמיע טענה מקצועית ראויה, קופץ ההוא כאחרון המתלהמים.
    הי, ראלי, אם רצונך באקשן, סע לאתרים אחרים. חוצניק? חאלס היתממות.

    כשאני פותח את פאשקוויל אני מבקש ליהנות. נקודה. לקבל חומר מעניין ומעשיר על עולם הפרסום החרדי כשאליו מתלווה מעט רכילות מזוקקת. זה מה שמצהיר על עצמו עורך האתר בלוגו וזה מה ביקשתי. איני מעונין בדיעותיו הפנים מגזריות שאינן קשורות לפרסום או רכילויותיו, ודאי לא אם הן פוגעות.
    אם אני מעונין במנת התכתשות מעליבה ועולבת אני יכול להקליק ל”בחדרי”. מיליון חרדים עם דם בעינים מחכים לי שם.
    מה שקורה הוא שבמקום ליהנות ולקבל רכילות על אדם ספציפי והתנהגותו הטובה או לא, הולך מוטי (ולא בפעם הראשונה) ומכניס עוד אלפים (ביניהם המוני חברים למקצוע) לקדרה המלוכלכת או הזכה של אותו עיתונאי. כורך יחד עם האייטם את התיוג הקהילתי שאינו קשור לענין. ונחזור שוב, אזכור שאינו קשור לענין.

    אליטוב נופל בקשריו חובקי עולם מגשייד? אין עליו קולות של כריש נדל”ן ואיש עסקים לעילא? מה הקשוש הזה שלך? מדוע אתה לא מזכיר את היותו חב”דניק? ואולי בכל פעם שאתה מאזכר את אחד מגדולי הפרסומאים תוסיף את היותו ‘מחבל’ כי אתה שייך לפלג השני בפונביז’? קשקשת כהוגן.

    בקשה אחת: אל תערב את שיוכו הקהילתי של האדם המרוכל עם האייטם כשזה לא נוגע ישירות. כפי שאינך עושה אצל איש ובדיוק כפי שאתה לא רוצה שיציינו בווינט את היותו של פלוני הרוצח ‘חרדי’.
    לגטימי?

    ואגב, אשמח מאוד לדעת האם ההנהלה מאשרת את דברי ‘ראלי’ הטוען כי באתרכם מתייחסים לכל אדם השייך לקהילה מסוימת באופן מבזה ובניסוח פוגע כלשונו. הנחרצות שבדבריו ושתיקתכם לאחריהם, מלמדת על הסכמה לדבריו.

    וסליחה שביקשתי.

  18. רוז,

    כל מילה בסלע.
    זה צרם גם לי ואני שמח שביטאת זאת היטב.

    יומטוב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן